Aviseringar
Rensa alla

Distansförhållande - Hjälp behövs!


AntonL
Ämnesstartare

Hej! Har en flickvän i göteborg. Jag bor i helsingborg.

Vill träffa henne så ofta som möjligt som ni förmodligen förstår! Men får inte åka ditt själv?

Tips på hur i fasiken jag ska träffa min prinsessa? ;c


   
Citera

Varför får du inte åka dit själv? 


   
SvaraCitera

Du kan cykla Helsingborg-Göteborg på 2 dagar. Ta med tält och campa nånstans mitt emellan.


   
SvaraCitera

Varför får du inte åka dit själv? Hur gammal är du? 
Mitt tips är att prata med dina föräldrar och förklara läget, du kan nog få dom att förstå. Hon kan ju säkert komma till dig också 🙂 


   
SvaraCitera

Ursäkta min geografi men är det inte typ bara en buss/tåg resa mellan de två städerna?


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Ursäkta min geografi men är det inte typ bara en buss/tåg resa mellan de två städerna?

214 km, 2/3 timmar med tåg. 


   
SvaraCitera

rogernw:

214 km, 2/3 timmar med tåg. 

Shit, trodde det var typ 30 min haha 


   
SvaraCitera
AntonL
Ämnesstartare

rogernw:
Varför får du inte åka dit själv? 

Jag är 14 snart 15 och ja överprotective? vad fan är det på svenska, what ever du förstår! 😀


   
SvaraCitera
AntonL
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Shit, trodde det var typ 30 min haha 

Jo inte direkt! Sen ett till tåg så runt 3 timmar o 30minuter precis hem till henne, så ah :/


   
SvaraCitera
AntonL
Ämnesstartare

Ejexflo:
Varför får du inte åka dit själv? Hur gammal är du? 
Mitt tips är att prata med dina föräldrar och förklara läget, du kan nog få dom att förstå. Hon kan ju säkert komma till dig också 🙂 

Jag är 14 snart 15år, nog därför. Hon är 13år gammal. Så ah där är det nog ännu värre, tror inte hon får komma till mig, så det sket sig ;p


   
SvaraCitera
reben

hur träffades ni


   
SvaraCitera

Min klasskompis (gbg) hade en flickvän i Stockholm som han besökte var 3 vecka (eller att hon kom dit). Men är det föräldrar som stoppar dig? Försök att övertala dom då. 


   
SvaraCitera
AntonL
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:
Min klasskompis (gbg) hade en flickvän i Stockholm som han besökte var 3 vecka (eller att hon kom dit). Men är det föräldrar som stoppar dig? Försök att övertala dom då. 

Ah har försökt men dem är alldes för på asså... :/ Låter mig verkligen inte


   
SvaraCitera
AntonL
Ämnesstartare

reben:
hur träffades ni

reben, världens bästa fråga haha! 

Vi har varit nära vänner i ca 2år nu kanske? 
Minns faktiskt inte alls hur vi träffades men vi fick kontakten igen igenom "KIK" du vet förmodligen vad det är för något.  

Och ah då vi känner varan osv så ah blev vi kära o är ihop, o nu sitter vi här o bara vill träffa varandra men asså går inte ;/ Hur ska jag ta mig till....


   
SvaraCitera

bjud över henne och hennes familj på småkakor och allmänt prat om vädret så ser de att du är en ~bra kille~ (om du nu är det, annars blir det jobbigt) och så får dina föräldrar försäkra sig om att hon inte är en medelålders man med jättestånd och fickan full med kNaRk


   
SvaraCitera