Aviseringar
Rensa alla

Distansförhållande :/


Ämnesstartare

Hej!

Min pojkvän kommer att åka till Åre nästa vinter för att säsonga och han vill att jag ska följa med honom. Jag känner dock spontant att jag inte vill det, dels vill jag inte för att jag inte har något intresse för skidor och jag känner inte att det kommer gynna mig. Däremot får jag ÅNGEST av att det isåfall blir distansförhållande i några månader och jag vet inte hur jag ska klara av det. Det känns jobbigt att vara ifrån honom en hel helg så hur kommer det kännas med MÅNADER? Finns det någon här som varit i en liknande situation? Isåfall, hur löste ni det? Enda anledningen att följa med är ju egentligen att slippa distansen men känner jag inte att det kommer gynna mig så känns det ju som att jag slösar bort 3 månader av mitt liv? 

hjälp. 


   
Citera

Varför så svårt vara ifrån honom? Kan ni inte bara prata i telefon?


   
SvaraCitera

Följ med eller gör slut. Distans slutar alltid med otrogenhet ändå. 


   
SvaraCitera

Fan va jag är förvirrad asså, hur gamla är ni? Ska han ta semester i 3 månader för att åka skidor? Så många frågor x)


   
SvaraCitera

Haft distans i 2,5 år. Om jag klara det klara ni 3 månader. Distans sätter förhållandet på prov på riktigt. Se det som ett test. Klara ni distans kommer ni förmodligen klara det mesta.


   
SvaraCitera