Aviseringar
Rensa alla

Distansrelation i perioder


Ämnesstartare

Hur gör alla som är i eller har varit i ett distansförhållande för att hålla kärleken vid liv tills nästa gång man ses?
Hur lång tid är det mellan gångerna man ses, och hur länge ses man då?

Skulle vilja ha några tips eftersom jag är i ett förhållande som kommer att vara ett distansförhållande i perioder. Och självklart vill jag få det att hålla så länge som vi båda är kära.


   
Citera

skype


   
SvaraCitera

När jag hade distansförhållande pratade vi i telefonen minst en timme varje kväll och sågs varannan helg. Det var sjukt jobbigt. Dock bodde hon "bara" 10 mil ifrån mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fannie:

Hur lång tid är det mellan gångerna man ses, och hur länge ses man då?

är inte det, öhm, individuellt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkofag:

är inte det, öhm, individuellt?

Klart det är!
Men tänkte mest att det kan vara trevligt att veta hur länge andra varit isär och fortfarande sett sig som ett par.

Eftersom han är till sjöss, så har han ganska dåligt internet så Skype funkar inte, sen är han ständigt utomlands så telefon funkar inte heller..
Men för att formulera om det, hur gör man personligen för att hålla känslorna fokuserade?
Det finns ju frestelser överallt samtidigt som man går runt i sin ensamhet*, hur hanterar man sånt?


   
SvaraCitera

stereo total:

När jag hade

Mmm HADE. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fannie:

till sjöss

ballt, flicka väntades vid hamnen etc.

skriv brev och idka självtafs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkofag:

idka självtafs

Har du tagit på dig själv någon gång? Tagit på dig själv med syfte att njuta sexuellt????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Längsta jag har varit ifrån min partner är nog... lite mer än 2 månader [crazy]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

mm HADE. [bigsmile]

amehh, tssss [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkofag:

flicka väntades vid hamnen

Det är lika bra att vänja sig!
Vi båda är studerande som kommer arbeta till sjöss i framtiden, lika bra att ha funnit nån som kommer förstå hur min framtid ser ut.

sarkofag:

etc.

etc vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Har du tagit på dig själv någon gång? Tagit på dig själv med syfte att njuta sexuellt????

är "en välvårdad flicka", enligt mitt läkarutlåtande. vill tro att sådana inte sysslar med obsceniteter. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fannie:

Vi båda är studerande som kommer arbeta till sjöss i framtiden

låter dömt att misslyckas, orka vara tokig i person och aldrig få ta på den. eller ens prata med den.


   
SvaraCitera

stereo total:

amehh, tssss

Hhihi [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkofag:

är "en välvårdad flicka", enligt mitt läkarutlåtande. vill tro att sådana inte sysslar med obsceniteter.

[sad][sad]


   
SvaraCitera