Aviseringar
Rensa alla

Ditt drömjobb


evene

Maymay:

Det är 11km/h och har inte påstått någonstans att det var snabbt 🙂

När du skrev det så fick du det som att låta att bara extremt tränade klarar det. Det är typ lugn jogging takt


   
SvaraCitera

evene:

När du skrev det så fick du det som att låta att bara extremt tränade klarar det. Det är typ lugn jogging takt

Det var inte meningen isåfall, menade bara att många säger de har bra kondition när det inte är så.


   
SvaraCitera
evene

Maymay:

Det var inte meningen isåfall, menade bara att många säger de har bra kondition när det inte är så.

Aa jo det stämmer


   
SvaraCitera

123fendas:

Jag instämmer! När jag var 12 år gammal, var jag DUM I HUVUDET. Jag visste ingenting. Så det här är väldigt dissonant för mig...

hehehe.png

Är det du. Nästan lite yamapi där med tröjan. Mmmm


   
SvaraCitera

Mitt drömjobb att illustrera och skriva barnböcker, vara nåns författares assistent. Bildassistent. Vara hästfotograf/produktfotograf utan behöva redigera efteråt. Men det är en dröm som sagt. Modell har jag drömt om. Allt med assistent typ. Förutom personlig assistent. Står på kö på ett gruppboende nu så det ser ju positivt ut, bra med tiden. Hade jag kunnat huvudräkning skulle jag sälja dounats och åka runt på marknader, lyssna på anime. Det är ett drömjobb och stå utanför festivaler och sälja saker. Men jag nöjer mig med café och lite utställningar här och där. Ville speciellt måla manga efter hur de gjorde animation, sen fick jag testa på det och Powerpoint var kul.

Hade lätt kunna ta ett jobb i Photoshop om det bara var en sak man gjorde eller sortera golfbollar typ. Men det fick nåra andra göra. 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Är det du. Nästan lite yamapi där med tröjan. Mmmm

Ja, jag är inte helt säker på hur min tröja blev så där. Tardig


   
SvaraCitera

123fendas:

Ja, jag är inte helt säker på hur min tröja blev så där. Tardig

Du fick mig och tänka på nån annan! 


   
SvaraCitera

konst och tatuering, sånt är fränt


   
SvaraCitera

Hotell receptionisRullar ögonen 


   
SvaraCitera

Mjukvareingenjör på Jas gripen på saab


   
SvaraCitera

Marinbiolog eller arkitekt


   
SvaraCitera

Högläsare är ett drömjobb. Eller vad det har för namn på yrke, sagoberättare. 


   
SvaraCitera

Drömjobbet är att utplåna olika planeter och undervisa aliens på en alien skolaCool


   
SvaraCitera

Kanelgurkan:
Drömjobbet är att utplåna olika planeter och undervisa aliens på en alien skolaCool

Du låter som min killkompis. Samma rosa mössa med. Skrämmande.


   
SvaraCitera
Cobrak

ska ta över macdonalds så jag kan bestämma att det ska vara minst 10 pickles i varje hamburgare.. å de som klagar blir bannade för evigt


   
SvaraCitera