Aviseringar
Rensa alla

Ditt drömjobb


Annsie:
Vilket är ditt drömjobb/vad skulle du vilja jobba med i framtiden?
Skriv gärna också varför! Rullar ögonen

Narkotikapolis 


   
SvaraCitera

Fotomodell


   
SvaraCitera

Jag tappade en insats med min vän och nu måste jag publicera mina nakenbilder.
Mina nakna bilder: photos


   
SvaraCitera
Spyro

Aktieägare


   
SvaraCitera

Författare.

Har skrivit färdigt en bok men osäker på vad som kommer att ske med den härnäst.
Förmodligen skriva ut och skicka in till något förslag och se vad responsen blir.


   
SvaraCitera

Lav:
Författare.

Har skrivit färdigt en bok men osäker på vad som kommer att ske med den härnäst.
Förmodligen skriva ut och skicka in till något förslag och se vad responsen blir.

Innan kan du skicka den till sådana som mig, gillar att lämna kommentarer. Kan skicka vidare den till fler. Jag kan skriva nästa bok, har alltid velat skriva ihop med någon för och slippa skriva de svåra delarna Rodnar


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Innan kan du skicka den till sådana som mig, gillar att lämna kommentarer. Kan skicka vidare den till fler. Jag kan skriva nästa bok, har alltid velat skriva ihop med någon för och slippa skriva de svåra delarna Rodnar

han ska skicka den till mig först Icke!


   
SvaraCitera

evene:

Inte för att det är särskilt snabbt men visstvisst

det är lite jobbigare än att springa 2km.
https://jobb.forsvarsmakten.se/sv/utbildning/grundutbildning/under-utbildningen/


   
SvaraCitera

Mitt drömjobb är att vara systemutvecklare/applikationsutvecklare.


   
SvaraCitera

Jag vill bli thoraxkirurg jag vill verkligen bli en kirurg för det verkar vara ett sånt roligt och krävande jobb annars har man ju alltid drömmen att bli NHL-proffs


   
SvaraCitera
Teodor

Mitt drömjobb är att bli astronauten


   
SvaraCitera

Annsie:
Vilket är ditt drömjobb/vad skulle du vilja jobba med i framtiden?
Skriv gärna också varför! Rullar ögonen

Piercare:)


   
SvaraCitera
Teodor

Jobba på nasa,  att bli astronauten.
jag gillar rymden och stora rymdskepp, så grymt coolt


   
SvaraCitera

tips från min pappa som är kurator är att satsa på att bli egen företgare och lägga ner tid på att jobba med något inom ett område där man har sitt intresse och bara tänka på att skapa värde för andra.  

Han visade en hemsida hur man kan skapa något som många kan ha nytta av och samtidigt sälja något annat. www.karlinds.se

Han säger att du gör ett jobb som finns kvar lång tid och fortsätter skapa värde för andra vilket gör att du får pengarna.


   
SvaraCitera

Någon form av entreprenörskap inom resor. Varför inte äga sitt eget B&B i Karibien Glad


   
SvaraCitera