Aviseringar
Rensa alla

Ditt drömjobb


fotbollsproffs för man tjänar mycket och det är roligt :p 


   
SvaraCitera

filip07:
fotbollsproffs för man tjänar mycket och det är roligt :p 

jo det säger alla 10 åriga killar


   
SvaraCitera

dahlbear:

jo det säger alla 10 åriga killar

är inte 10 men okej 


   
SvaraCitera

Författare och skriva böcker. Jag vill inspirera andra och påverka deras syn på saker och ting i samhället.


   
SvaraCitera

Konstnär, författare eller programmerare vore kul. Det är saker jag gillar, så tror det skulle göra arbetslivet mer uthärdligt.


   
SvaraCitera

Racer förare.  Vore underbart!


   
SvaraCitera

lurifax69:
Racer förare.  Vore underbart!

Farfars bilar är det bara snurra på ratten 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Farfars bilar är det bara snurra på ratten 

Gammalt men unikt!


   
SvaraCitera

Lokslpolisområedschef självklart vill jag bli


   
SvaraCitera

Ambassadör för att man får komma ifrån detta skitland och mycket para.


   
SvaraCitera
ehogb

Det vore kul att jobba med webbdesign eller apputveckling. Typ  https://www.tidningsappar.se/ . Bygga appar för tidningar eller jobba på spotify. Det finns massa områden som känns gamla som behöver komma in i det digitala. Typ böcker, tidningar och musik. Om man kan få jobba med med något sånt vore drömmen!


   
SvaraCitera

bli typ rallyförare typ, vore ascoolt


   
SvaraCitera

Har nog alltid vetat att jag i framtiden velat jobba med ett yrke där jag hjälper andra individer. När man var liten var det veterinär som gällde, men har först nu insett att det är människor jag vill jobba med. Har inspirerats av de som har hjälpt mig genom depression- och ätstörningsperioder, och som det ser ut nu vill jag jobba inom näringsfysiologi-ramen, förmodligen med ungdomar. Detta eftersom jag vet att sådant är och kommer bli ett stort framtida hälsoproblem (att ungdomar mår dåligt), och då pratar jag inte bara övervikt, vad gäller ökandet av stillasittande yrken och mer lättillgänglig mat, utan också hälso- och viktnormer.


   
SvaraCitera

Programmerare, eller Insatsstyrkan/SÄPO


   
SvaraCitera

Annsie:
Vilket är ditt drömjobb/vad skulle du vilja jobba med i framtiden?
Skriv gärna också varför! Rullar ögonen

Vill blir djurvårdare nivå 2. Vet dock inte vad man får för lön men det är ett tag kvar tills det blir min tur att börja jobba. Älskar djur, skulle inte vilja vara veterinär men tror djurvårdare skulle passa mig, även i nivå 2 så är det lite mer man får göra så tror det skulle vara super kul 🙂


   
SvaraCitera