Aviseringar
Rensa alla

Ditt drömjobb


Ämnesstartare

Du behöver inte utbilda dig utan kan ta en magisk  tablett för att få all nödvändig kompetens. Du får bara välja ett yrke.

Jag skulle nog välja veterinär med klinik för the rich and famous så att jag kunde jobba en massa ideellt sedan. Tror jag.


   
Citera
Ämnesstartare

Typ serietecknare eller typ en jätte djupsinnig filosof som alla ba "gud den människans hjärna måste vara djupsinnig" Jag är allvarlig. Jag vill ha den bekräftelsen. Det är därför jag bara umgås med utvecklingsstörda. 

Jag ska fundera mer över detta. Tyckte det var kul faktiskt.


   
SvaraCitera

BidragskungParty


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skådespelare! 

s


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

fotograf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobba som Elitmördare/Death angel's left hand dvs  mörda Farliga och sjuka individer jorden runt  när som helst ! 

Inkluderar även Politiker,Terrorister och Krigsherrar som mördar oskyldiga och civila   🙂   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Jobba som Elitmördare  och mörda Farliga och sjuka individer jorden runt  när som helst ! 

Inkluderar även Politiker,Terrorister och Krigsherrar som mördar oskyldiga och civila   🙂   

seriöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trollkarl skulle vara coolt också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

seriöst

Ja syftet är ju  förhindra att en del onda människor's gärningar och dom som tror de kan komma undan med det .  Att dessa människor begår och gör världen sämre för många människor i sin omgivning . Menar Onda människor som gömmer sig i den stora massan . Tro inte  att jag vill  leka gud men grymma onda människor förtjänar inte roa sig här på jorden för att nöja sig personligen med onda ting och lustar .   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Ja syftet är ju  förhindra att en del onda människor's gärningar och dom som tror de kan komma undan med det .  Att dessa människor begår och gör världen sämre för många människor i sin omgivning . Menar Onda människor som gömmer sig i den stora massan . Tro inte  att jag vill  leka gud men grymma onda människor förtjänar inte roa sig här på jorden för att nöja sig personligen med onda ting och lustar .   

men skulle du personligen klara av att mörda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antingen psykoterapeut eller bara få jobba med samhällsutveckling/förändring runt om i världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill säga "såhär kan man också göra" till folk så att dom ba "aha ja bra idé"

eller vara en prydnad


   
SvaraCitera

mpt:hv: vill säga "såhär kan man också göra" till folk så att dom ba "aha ja bra idé"

En mediakonsultguruschysstsnubbelokalvårdaresocionomingenjör-ist?


   
SvaraCitera
time
 time

Världsberömd författare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

En mediakonsultguruschysstsnubbelokalvårdaresocionomingenjör-ist?

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


   
SvaraCitera