Aviseringar
Rensa alla

Ditt första minne av umaren ovanför


Exner

Bör ha varit något i Tiny.


   
SvaraCitera

jag trodde att det var han på profilbilden och han sade icke


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

diskussionen med Dan om varför kvinnlig homosexualitet varit mer accepterad än manlig


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

               


   
SvaraCitera

tror att jag såg henne väldigt ofta bland bloggkommentarerna vilket fick mig att uppmärksamma och lägga hennes nick på minnet


   
SvaraCitera

hon var sur på supply el ngt så jag retades och sa att om man inte gillar supply så är man nog ingen nice person typ


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

samtalen med semi här och där i trådarna

edit: japanen var det någon gång när hn just hade återvänt efter att ha avreggat och alla välkomnade hn, vilket fick mig att uppfatta hn som en välkänd och omtyckt person


   
SvaraCitera

Tardig


   
SvaraCitera

tror det var i tiny jag såg honom (eller åtminstone märkte av honom) första gången. tänkte: "snygg. vem är det?"


   
SvaraCitera

en bild i "hur ser ni ut", där hon hade röda toppar, och isola citerade att hon var lik katrin zytomierska. jag tänkte att jag inte såg likheten.


   
SvaraCitera

Hmm då hon hette saturn tror jag och jag tänkte att det inte verkade som ply


   
SvaraCitera
Paseo

när jag såg hennes byxor i tiny och ville ha samma


   
SvaraCitera

såg ett youtube klipp där hon sminkade sig och satte upp håret i 40 tals stil, minns att jag tänkte att jag  ville se ut som hon gör..


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

isola-grälet: jag var medveten om henne redan innan, men bara om hennes allmänna närvaro, inte i fråga om något specifikt


   
SvaraCitera

När jag var alldeles ny på forumet och hon frågade om jag var omreggad.


   
SvaraCitera