Aviseringar
Rensa alla

ditt pinsammaste minne..


Ämnesstartare

vad är det pinsammaste du har varit med om? Mycket glad 


   
Citera

när jag fick för mig att kyssa en snubbe i min klass utanför skoltoaletterna Rodnar och nej jag var inte 9 år gammal, hände nyligen....   

fast det är nog inte det pinsammaste, e bara en relativt pinsam händelse som hände nyligen.... 


   
SvaraCitera

shatter:
när jag fick för mig att kyssa en snubbe i min klass utanför skoltoaletterna Rodnar

Nu blev jag sjukt nyfiken här :p


   
SvaraCitera

materialarn:

Nu blev jag sjukt nyfiken här :p

var så jäkla awkward, han stod där, jag stod där, han snackade om att jag är så "liten, söt och oskyldig" med kommentaren "säkert aldrig blivit kysst" jag var dum nog att motbevisa det och a... 


   
SvaraCitera

shatter:

var så jäkla awkward, han stod där, jag stod där, han snackade om att jag är så "liten, söt och oskyldig" med kommentaren "säkert aldrig blivit kysst" jag var dum nog att motbevisa det och a... 

Hahaha fy fan! De va fan vågat! xD


   
SvaraCitera

materialarn:

Hahaha fy fan! De va fan vågat! xD

men fega ur lite först, så pussade honom bara på kinden och herrrreeeguuuuddd va awkward det blev sen Gråter


   
SvaraCitera

shatter:

men fega ur lite först, så pussade honom bara på kinden och herrrreeeguuuuddd va awkward det blev sen Gråter

Hahaha kan tänka mig de :p


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

shatter: men fega ur lite först, så pussade honom bara på kinden och herrrreeeguuuuddd va awkward det blev sen

haha, kysste du honom på munnen sen?


   
SvaraCitera

Bell:

haha, kysste du honom på munnen sen?

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Gråter 

materialarn:

Hahaha kan tänka mig de :p

om man kunde spola tillbaks tiden asså, de vore nice


   
SvaraCitera

shatter:
om man kunde spola tillbaks tiden asså, de vore nice

Va de så farligt? :p


   
SvaraCitera

materialarn:

Va de så farligt? :p

mmm.... iaf när jag tänker på det, sätter mig då i fosterställning och cringear i 10 minuter, sen är det lugnt igen xD men i vardagen spelar det inte så stor roll, vi beter oss som om nåt aldrig hänt i skolan, men han var allt med på det! just saying! han pussa på mig också liksom :$ efter mitt stora framskrid. 


   
SvaraCitera

shatter:

mmm.... iaf när jag tänker på det, sätter mig då i fosterställning och cringear i 10 minuter, sen är det lugnt igen xD 

Hahaha de här va de bästa på länge XD 


   
SvaraCitera

Var med i en debattävling på gymnasiet som gick jättedåligt och jag stod och var skitnervös och skakis. En annan gång var jag och badade med klassen i lågstadiet och skulle just hoppa i vattnet när någon uppmärksammade mig på att jag glömt sätta på mig badbyxorna i duschen och var naken hehe. 


   
SvaraCitera

 Den gången jag helt random blev upphånglad av en 30-plusare inför folk. Och inför hennes son, dessutom.


   
SvaraCitera

materialarn:

Hahaha de här va de bästa på länge XD 

hehe glad att det iaf påverkade någon positivt^^ 
men det värsta var att han var otroligt dåligt, kunde inte ens tycka om de liksom 🙁


   
SvaraCitera