shatter: när jag fick för mig att kyssa en snubbe i min klass utanför skoltoaletternaNu blev jag sjukt nyfiken här :p
materialarn:var så jäkla awkward, han stod där, jag stod där, han snackade om att jag är så "liten, söt och oskyldig" med kommentaren "säkert aldrig blivit kysst" jag var dum nog att motbevisa det och a...
Nu blev jag sjukt nyfiken här :p
shatter:Hahaha fy fan! De va fan vågat! xD
var så jäkla awkward, han stod där, jag stod där, han snackade om att jag är så "liten, söt och oskyldig" med kommentaren "säkert aldrig blivit kysst" jag var dum nog att motbevisa det och a...
materialarn:men fega ur lite först, så pussade honom bara på kinden och herrrreeeguuuuddd va awkward det blev sen
Hahaha fy fan! De va fan vågat! xD
shatter:Hahaha kan tänka mig de :p
men fega ur lite först, så pussade honom bara på kinden och herrrreeeguuuuddd va awkward det blev sen
shatter: men fega ur lite först, så pussade honom bara på kinden och herrrreeeguuuuddd va awkward det blev senhaha, kysste du honom på munnen sen?
Bell:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
haha, kysste du honom på munnen sen?
materialarn:om man kunde spola tillbaks tiden asså, de vore nice
Hahaha kan tänka mig de :p
shatter:Va de så farligt? :p
om man kunde spola tillbaks tiden asså, de vore nice
materialarn:mmm.... iaf när jag tänker på det, sätter mig då i fosterställning och cringear i 10 minuter, sen är det lugnt igen xD men i vardagen spelar det inte så stor roll, vi beter oss som om nåt aldrig hänt i skolan, men han var allt med på det! just saying! han pussa på mig också liksom :$ efter mitt stora framskrid.
Va de så farligt? :p
shatter:Hahaha de här va de bästa på länge XD
mmm.... iaf när jag tänker på det, sätter mig då i fosterställning och cringear i 10 minuter, sen är det lugnt igen xD
materialarn:hehe glad att det iaf påverkade någon positivt^^
Hahaha de här va de bästa på länge XD
shatter:
var så jäkla awkward, han stod där, jag stod där, han snackade om att jag är så "liten, söt och oskyldig" med kommentaren "säkert aldrig blivit kysst" jag var dum nog att motbevisa det och a...
shatter:
men fega ur lite först, så pussade honom bara på kinden och herrrreeeguuuuddd va awkward det blev sen
Tjohej: Den gången jag helt random blev upphånglad av en 30-plusare inför folk. Och inför hennes son, dessutom.Men fy x) skulle gått under typ
shatter:Aaaaw :(
men det värsta var att han var otroligt dåligt, kunde inte ens tycka om de liksom :(
Tjohej: Det var ju riktigt modigt av dig! Klart att det kan ha känts pinsamt. Men så behöver du nog egentligen inte känna.gjorde det bara pga är så jävla enveten, vill ofta motbevisa folk när de har fel. kanske inte optimala tillfället och typ av aktion dock. egentligen bevisar det ju ingenting heller och när jag tänker efter så var det jävligt töntigt gjort. skiter väl i vad han tror och tycker om mig
materialarn: Bryr mig inte så mycket om vad folk tror om mig.det är ju bra! :)