Aviseringar
Rensa alla

ditt pinsammaste minne..


Edinburgh: någon uppmärksammade mig på att jag glömt sätta på mig badbyxorna i duschen och var naken hehe.

hahahahahaha 

Tjohej:
 Den gången jag helt random blev upphånglad av en 30-plusare inför folk. Och inför hennes son, dessutom.

ojdå Förvånad hur hände det?


   
SvaraCitera

Jag försöker komma på något men de går inte 🙁 Tror inte jag tänker så mycket på när jag gör pinsamma saker. Bryr mig inte så mycket om vad folk tror om mig. 
Fan jag vill ju också va med här. Får tänka ett tag till!


   
SvaraCitera

Det var ju riktigt modigt av dig! Klart att det kan ha känts pinsamt. Men så behöver du nog egentligen inte känna.

shatter:

var så jäkla awkward, han stod där, jag stod där, han snackade om att jag är så "liten, söt och oskyldig" med kommentaren "säkert aldrig blivit kysst" jag var dum nog att motbevisa det och a... 

shatter:

men fega ur lite först, så pussade honom bara på kinden och herrrreeeguuuuddd va awkward det blev sen Gråter


   
SvaraCitera

Tjohej:
 Den gången jag helt random blev upphånglad av en 30-plusare inför folk. Och inför hennes son, dessutom.

Men fy x) skulle gått under typ


   
SvaraCitera

shatter:
men det värsta var att han var otroligt dåligt, kunde inte ens tycka om de liksom 🙁

Aaaaw 🙁


   
SvaraCitera

Tjohej:
Det var ju riktigt modigt av dig! Klart att det kan ha känts pinsamt. Men så behöver du nog egentligen inte känna.

gjorde det bara pga är så jävla enveten, vill ofta motbevisa folk när de har fel. kanske inte optimala tillfället och typ av aktion dock. egentligen bevisar det ju ingenting heller och när jag tänker efter så var det jävligt töntigt gjort. skiter väl i vad han tror och tycker om mig Galen in fact tror jag han tog upp det mest för att retas... 

materialarn: Bryr mig inte så mycket om vad folk tror om mig.

det är ju bra! 🙂


   
SvaraCitera

shatter:

hahahahahaha 
ojdå (chockad) hur hände det?

Det var en senkväll efter jobbet år 2010. Jag hade haft två 12-timmarspass. Hon ville ligga och grundade med kindpussar. Jag hajade noll. Men då jag var trött i huvudet missuppfattade jag allt. Hon var lätt mörkhyad och jag trodde att hon var vän eller släkting till min chefs fru, som är utländsk. Jag trodde därför att hon pussade av artighet, tills hon stack in tungan i munnen på mig och började att vispa runt.

Carolineelisabeth95:

Men fy x) skulle gått under typ

Det var det jag gjorde. Efteråt.


   
SvaraCitera

Tjohej:

Det var en senkväll efter jobbet år 2010. Jag hade haft två 12-timmarspass. Hon ville ligga och grundade med kindpussar. Jag hajade noll. Men då jag var trött i huvudet missuppfattade jag allt. Hon var lätt mörkhyad och jag trodde att hon var vän eller släkting till min chefs fru, som är utländsk. Jag trodde därför att hon pussade av artighet, tills hon stack in tungan i munnen på mig och började att vispa runt.
Det var det jag gjorde. Efteråt.

HAHAHAHAH Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter: när jag fick för mig att kyssa en snubbe i min klass utanför skoltoaletterna Rodnar och nej jag var inte 9 år gammal, hände nyligen....  

fast det är nog inte det pinsammaste, e bara en relativt pinsam händelse som hände nyligen.... 

hahaha..men vad modigt gjort! Förvånad

Tjohej:

Det var en senkväll efter jobbet år 2010. Jag hade haft två 12-timmarspass. Hon ville ligga och grundade med kindpussar. Jag hajade noll. Men då jag var trött i huvudet missuppfattade jag allt. Hon var lätt mörkhyad och jag trodde att hon var vän eller släkting till min chefs fru, som är utländsk. Jag trodde därför att hon pussade av artighet, tills hon stack in tungan i munnen på mig och började att vispa runt.
Det var det jag gjorde. Efteråt.

Edinburgh: En annan gång var jag och badade med klassen i lågstadiet och skulle just hoppa i vattnet när någon uppmärksammade mig på att jag glömt sätta på mig badbyxorna i duschen och var naken hehe. 

hahahahahaa


   
SvaraCitera

Tjohej:
 Den gången jag helt random blev upphånglad av en 30-plusare inför folk. Och inför hennes son, dessutom.

Made my Day <3


   
SvaraCitera

Söp med lekledare i Tunisien när familj och flickvän var på samma anläggning. Efter en hård utekväll så däckade jag på en solstol vid poolen, var lite pinsamt att vakna upp bland allt folk och definitivt morsan. Då var man inte gammal.


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Made my Day <3

Ska man utgå från skratten här, gjorde jag någras dag.

:p 


   
SvaraCitera

Har även då den klassiska.. Sex hos tjejens föräldrars hus på jul och från ingenstans kom hennes pappa in.. Var svårt att hålla sig nykter den kvällen.


   
SvaraCitera

jag råkade jubla när helsingborg gjorde mål när dom mötte mff. jag hade en mff-halsduk på mig. var ung o dum. det var mitt på arenan och flera såg mig. var en helsingborgare brevid mig, han såg helt paff ut. han trodde nog jag var sinnessjuk.


   
SvaraCitera

Kan inte komma ihåg något på rak arm, men en gång kollade jag på barnförbjudet och hade högtalare på för att vara lite ballsy. Tyvärr var vår inneboende hemma sjuk från jobbet...


   
SvaraCitera