Aviseringar
Rensa alla

Ditt sommarprat


PMR
 PMR

Schism:

jag var full... och bakfull...

Du hade din chans att skriva i stil med "men det är för att du är så awesome PMR!" men nä... det gjorde du inte!?! Arg


   
SvaraCitera

PMR:

Du hade din chans att skriva i stil med "men det är för att du är så awesome PMR!" men nä... det gjorde du inte!?! Arg

låter bli... för att spela ett spel... med många punkter


   
SvaraCitera

Schism:

öh, gissningsvis brist på social stimulans under uppväxten + mobbning, social fobi, få intressen, inåtvänd personlighet etc. säkert nåt annat också, typ add och hjärncancer.

det går bättre om jag skriver, men irl skulle vår kommunikation vara ca noll eller nåt om vädret. aldrig fattat hur folk bara kan komma på massa grejer att säga...

Ne inte jag heller, men det är väldigt olika.. Kan prata oavbrutet om allt möjligt ibland, men det beror på... Nåt


   
SvaraCitera
Cobrak

"I had hay once.. it was delicious!"
"Tauren alter-ego?"
"Moooooore delicious than grass?"
"Nerver tried grass"
"Not even smoked?"
"If ya wanna roll a big one.. try elephant grass"
"Taurens should be able to eat grass for health.. like cannablise"


   
SvaraCitera
nubbie

terrormat

annars hade jag kunnat ägna (minst) en timme åt att berätta underhållande historier om folk på mitt jobb

Typ det första jag tänkte när vi träffades på jobbet var "men va, ofta det är här hon stött på alla skumma kunde :sssss", hehehehe. Känns lite som att det inte borde vara en massa skummisar på sjukhus, men samtidigt kommer ju ALLA typer av människor dit liksom.


   
SvaraCitera