Aviseringar
Rensa alla

Djeydjey vill ha bort mig från um


Ämnesstartare

Varning #2
Varningspoäng: 2
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=295509&page=1#10984269

Sluta spamma nu.
Varnad av Djeydjey | 2010-10-08 01:27:15 |

---

Fick varning för det DÄR D: lol! (var en oskyldig postning till som han tog bort) Har tidigare fått varning 1 varning från honom med. Får BARA varningar ifrån honom. Helt sick, e ju mjuk som 1 bulle


   
Citera
zIGGE

lol.. han försökte göra det med mig, fungerade dock inte. Även bland dom mer ökända användare finns det mognare personer för modplatsen han tar upp.

Edit: Efter hans varningar togs bort besökte han min profil varannan dag i tre veckor. Har verkligen svårt att släppa att han inte lever i diktatur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Även bland dom mer ökända användare finns det mognare personer för modplatsen han tar upp.

tycker jag med, han är helt random i sina varningar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han verkar inte vara den skarpaste kniven i moderatorlådan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Edit: Efter hans varningar togs bort besökte han min profil varannan dag i tre veckor. Har verkligen svårt att släppa att han inte lever i diktatur.

Haha [shake] sneaky

Kablash__:

han verkar inte vara den skarpaste kniven i moderatorlådan.

Nej helt --------------- (insert något negativt här D:, annars får jag varning igen)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Han kör den klassiska vara-dum-mot-tjejen-man-tycker-är-söt-grejen som vi övriga slutade med i trean ungefär.


   
SvaraCitera

han e nice


   
SvaraCitera

har säker fått en varning av honom men vet inte. åtta brukar vara efter mig vet jag


   
SvaraCitera
Åtta

BLODÅDRA:

åtta brukar vara efter mig vet jag

Vad pratar du för strunt? Jag tycker inte att jag gör annat än låser dubbelkonton nuförtiden. [no-no]


   
SvaraCitera

Åtta:

Vad pratar du för strunt? Jag tycker inte att jag gör annat än låser dubbelkonton nuförtiden.

Gick in på min sida efter mitt drastiska påstående och såg att du bara hade gett mig en varning. Konstigt, men hade fått för mig att det hade hänt många gånger innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djeydjey är min favoritmod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att Issens kärlek till honom borde bortses så han tas bort som mod. Han är ju inte direkt en bra mod. Ska ni tacka nej och ja till folk får ni vara lite konsekventa...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Modsen brukar whine om jag uttalar mig om vad jag tycker om andra mods, men jag antar att det är överflödigt i det här fallet ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommentera trådens innehåll då ari och åtta!! tyckte ni varningen var korrekt?


   
SvaraCitera