Aviseringar
Rensa alla

Djur i ensamhet.


Ämnesstartare

Matilda1988:

men vargar e flockdjur ju... ensamvarg kanske bara e om de har blivit utstötta från sin flock för att de e fula och äckliga eler har gjort nåt avskyvärt

ifall den kanske råkar ligga med en släkting?
ah, men utryck ju vet inte var det kommer ifrån, lite fel då dom lever i flock ändå...galet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

ifall den kanske råkar ligga med en släkting?
ah, men utryck ju vet inte var det kommer ifrån, lite fel då dom lever i flock ändå...galet

ja verkligen

men nog mer mobbning vargar är mobbare
tolererar ej fula äckliga avskrädesvargar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

När man var liten särade man på dem[blush]

Hahahah kanske det 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

ja verkligen

men nog mer mobbning vargar är mobbare
tolererar ej fula äckliga avskrädesvargar

ahh... vargar e elaka... men en mobbad varg kanske förtjänar att bli mobbad då den e varg och oxå är elak ju.

svårt de där[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

ahh... vargar e elaka... men en mobbad varg kanske förtjänar att bli mobbad då den e varg och oxå är elak ju.

svårt de där

jo beror väl på vad som e fel med den

men tänker på bamsevargen t.ex. han är ju totalt osympatiskt snattar stjäl slåss svär m.m. förtjänar att vara utböling


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mullvad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

jo beror väl på vad som e fel med den

men tänker på bamsevargen t.ex. han är ju totalt osympatiskt snattar stjäl slåss svär m.m. förtjänar att vara utböling

ja precis... men alla vargar e väl elaka? i så fall så är det ju inte synd om en ensamvarg...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Hahahah kanske det 😀

ångrar mig nu, de har ju rätt till ett sexliv som alla andra[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

ja precis... men alla vargar e väl elaka? i så fall så är det ju inte synd om en ensamvarg

jo sant. men elakt av vissa vargar att säga att vissa beteenden e mer elaka än andra. typisk elitism som även går att återfinna hos människan
därför som jag är robot och inte människa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

jo sant. men elakt av vissa vargar att säga att vissa beteenden e mer elaka än andra. typisk elitism som även går att återfinna hos människan
därför som jag är robot och inte människa

jo... men den vargen som blir mobbad kanske skulle mobba om inte han blev mobbad själv[shake][confused]

Aha... är du en sån robot med typ verkliga saker i, asså typ tarmar o sånt fast som är skapade.. eller sån med typ massa elgrejer o sånt i?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bjärv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manbearpig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Aha... är du en sån robot med typ verkliga saker i, asså typ tarmar o sånt fast som är skapade.. eller sån med typ massa elgrejer o sånt i?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

jo... men den vargen som blir mobbad kanske skulle mobba om inte han blev mobbad själv

jo förmodligen... de tar väl tillfället i akt när som. de asen...

Stronghold:

Aha... är du en sån robot med typ verkliga saker i, asså typ tarmar o sånt fast som är skapade.. eller sån med typ massa elgrejer o sånt i?

android kan man kalla mig robot av 2000-talet. mänsklig vävnad utanpå, mekanik inuti


   
SvaraCitera