Aviseringar
Rensa alla

djur som bor hemma hos er


reben

saga får inte va på mitt rum men ibland går hon in ändå o då vet jag inte vad jag ska göra för blir arg men känns fel o va arg på djur speciellt dom som fortf är barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en svart katt på 4,5 månad, hon heter maya. hon är världens mysigaste, ska alltid ligga i knät eller på bröstet och vill gärna bli buren på. denna bild tog jag alldeles nyss

1470359_10201478643066016_1429399479_n.j

lutar huvudet på mitt knäHjärta är så glad att vi skaffade henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd:
en svart katt på 4,5 månad, hon heter maya. hon är världens mysigaste, ska alltid ligga i knät eller på bröstet och vill gärna bli buren på. denna bild tog jag alldeles nyss

1470359_10201478643066016_1429399479_n.jlutar huvudet på mitt knäHjärta är så glad att vi skaffade henne.

Åååh va gullig! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:

Åååh va gullig! Hjärta

mmhmRodnar är helt kär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd:

mmhmRodnar är helt kär

Aa det förstår jag! Minns när mina katter var så små också, man ville bara stanna hemma hela dan och mysa Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En katt och två kaniner! ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här är jag och min lilla BFF Sissi. Vi har gått igenom mycket tillsammans. Jag älskar henne av hela mitt hjärta och hennes närvaro i mitt liv är så otroligt viktig för mig. 

soni_0.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sally heter mitt djur


   
SvaraCitera

Xuzkie:
Funderar mycket på vandrande kvistarRullar ögonen, någon som haft sådana i sitt hem förut?

är inte de jävlar på att yngla av sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min lilla älskling bruce


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:
Här är jag och min lilla BFF Sissi. Vi har gått igenom mycket tillsammans. Jag älskar henne av hela mitt hjärta och hennes närvaro i mitt liv är så otroligt viktig för mig. 

soni_0.jpg

vilken vacker tjej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

vilken vacker tjej!

Visst är hon! En liten toypudel. Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

image_50.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

vilken söt uppsyn. är de sällskapliga och/eller funkar de bra som bikaraktärer i din sitcom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svnfpudkA:
vilken söt uppsyn. är de sällskapliga och/eller funkar de bra som bikaraktärer i din sitcom?

de vågar inte riktigt sitta på mig men är mycket hemtrevliga! för bra med liv. 


   
SvaraCitera