Aviseringar
Rensa alla

Djurens rätt vs mjölkbönder


Tycker mjölkbönderna har rätt i sak. Bryr mig inte mycket mer än så.


   
SvaraCitera

oatly vs svensk mjölk*

tycker det är helt absurt att de förlorade. muppigt att censurera sanningar.


   
SvaraCitera
reben

sinnes konstigt alltihop
var helt övertygad om att oatly skulle vinna

Ruttenfisk:
Tycker mjölkbönderna har rätt i sak. Bryr mig inte mycket mer än så.

hur


   
SvaraCitera
mens
 mens

vad ledsen jag blir. blir rädd när folk på allvar tycker att folk vars yrke är att skada andra och bidra till att förstöra miljön ska ha någon rätt övht över varelserna de skadar. usch.


   
SvaraCitera

Jötunheimer:
Så nu har jag hittat en ny artikel från djurens rätt, håller ni med eller inte? Själv tycker jag att folket på djurens rätt är ett gäng med rövhattar som förstör för landsbyggden.Djurens rätt

Mjölkbönderna förstör hela jävla ekosystemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Mjölkbönderna förstör hela jävla ekosystemet.

Hur då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
vad ledsen jag blir. blir rädd när folk på allvar tycker att folk vars yrke är att skada andra och bidra till att förstöra miljön ska ha någon rätt övht över varelserna de skadar. usch.

Så bönder förstör miljön? Bra men då kan du odla din egna mat


   
SvaraCitera
mens
 mens

Jötunheimer:

Så bönder förstör miljön? Bra men då kan du odla din egna mat

Ja. Om du läser på lite så kommer du lära dig att alla som inte odlar ekologiskt har en negativ påverkan på miljön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

Ja. Om du läser på lite så kommer du lära dig att alla som inte odlar ekologiskt har en negativ påverkan på miljön.

Om du har läst på så kan veta att ekologiskt "skadar" miljön också 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Jötunheimer:

Om du har läst på så kan veta att ekologiskt "skadar" miljön också 

Det bästa är ju att helt låta den vara, såklart. Men vi behöver grödor - kemikaliefria sådana.


   
SvaraCitera

Jötunheimer:

Hur då?

tror du det är guds plan att korna skall stå fastkedjade i ett jävla stall och tvingas ge sin mjölk åt homosapiens eller? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

tror du det är guds plan att korna skall stå fastkedjade i ett jävla stall och tvingas ge sin mjölk åt homosapiens eller? 

Tror inte på gud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

tror du det är guds plan att korna skall stå fastkedjade i ett jävla stall och tvingas ge sin mjölk åt homosapiens eller? 

Tror du då att det är naturligt att stå och skräpa i ett kontor är så naturligt då?


   
SvaraCitera

Jötunheimer:

Tror du då att det är naturligt att stå och skräpa i ett kontor är så naturligt då?

Har jag påstått att det är? 


   
SvaraCitera
Sommar

S3ON:

tror du det är guds plan att korna skall stå fastkedjade i ett jävla stall och tvingas ge sin mjölk åt homosapiens eller? 

Kossor står inte fastkedjade i stall, de går omkring fritt.

Lantbrukare arbetar typ minst 80h varje vecka men tjänar ändå mindre än en städare och inte nog meddet så får de bara spott och hot i gengäld av idioter som likt S3ON aldrig ens satt sin fot på ett lantbruk.
Alltså att vara lantbrukare i dagens Sverige verkar  vara ungefär lika roligt som det var att vara jude i nazi-Tyskland, har hört om "djurrättsaktivister" som bland annat saboterar  vattentillförseln till djur för att sedan kunna anmäla djurens ägare för misskötsel.


   
SvaraCitera