Aviseringar
Rensa alla

Do you see my problem?


Ämnesstartare

Zeppelin:

Så vad säger ni, ska jag börja puffa? Har hört att man blir riktigt party av det.

Haha nej, herregud. Rökte ordentlig för första gången för några veckor sen och kan inte tänka mig att leva så som jag mådde dagarna efter. Trög, självmedveten, osäker, glömsk. Tar hellre aldrig något mer igen än att röka regelbundet


   
SvaraCitera

Zeppelin:

puffa?

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta tag i din depression och ångest, du klarar det. DU är stark och en fin människa och det finns BRA hjälp att få.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade du själv velat så skulle du inte behövt fråga. End of the story.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Så vad säger ni, ska jag börja puffa? Har hört att man blir riktigt party av det.

beror på vad du syftar att puffa på,rökheroin är ju inte så bra att puffa t.ex[crazy] håller min ångest och mina depressionssvackor i schack med THC och alkohol i måttliga mängder, men när det gäller sådana här grejer är rökat den bästa medicinen iallafall för mig[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte
går nog över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

det finns BRA hjälp att få

sant,men det finns också helt urusel hjälp som kan få en att må ännu sämmre[no-no]


   
SvaraCitera

pumanJessica:

Tror heroin passar dig bättre. Lycka till.

Hur kan du säga så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ska du verkligen inte. Eller det är ju ditt eget val, men det kommer bara bli värre. Då blir det ÄNNU svårare att komma ur depressionen. Jag har inte egna erfarenheter, men det säger förnuftet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Hade du själv velat så skulle du inte behövt fråga.

Men nu så frågade jag, vilket innebär att jag inte är helt säker på vad jag vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pumanJessica:

Tror heroin passar dig bättre

Inget jävla heroin här inte. Att "puffa" låter ju i alla fall skojsigt när man pratar om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

sant,men det finns också helt urusel hjälp som kan få en att må ännu sämmre[no-no]

haha, eller hur! hatar att grotta runt i känslor som ska "redas ut" [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sååååå jag tror på projekt. Som tex mitt som jag har nu, window farming, men det känns b att tipsa om. Så jag tipsar om att läsa Prousts På spaning efter den tid som flytt [badgrin] innan en given tidpunk osv [zzz]


   
SvaraCitera