Aviseringar
Rensa alla

† dö †


Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

förbjud barn

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

lazertits:

Förbjud videor på söta bebisar

internet:

förbjud

internet:

glasögon

internet:

och giftermål

internet:

och högerpolitik o

internet:

och dåliga bokutgåvor o

internet:

förbjud

internet:

förbjud kapitalet,

internet:

giftermål

internet:

förbjud polisen

internet:

. förbjud män som skriver text

internet:

män som hatar kvinnor

internet:

förbjud könsnormen

internet:

samhällsstrukturen

internet:

klasstrukturen

internet:

universitetsutbildningen

internet:

medelklassen

internet:

förbjud allt och moderatorer


   
SvaraCitera

lazertits:

Förbjud covers på Halelujah

ooh ja

lazertits:

Förbjud videor på söta bebisar

nej, söta barn är ok, söta djur förbjuder vi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pumanJessica:

Speciellt om de är feta, korkade, hipsters, religiösa eller inte kan skilja på sarkasm och ironi.

ditt påstående begränsas av en logisk paradox: alla som kan skilja på ironi och sarkasm är hipsters.

förbjud eftervärlden, samtiden som ändå hör till historien och förbjud framtiden ifall framtiden inte är en längtan tillbaka till dåtiden. förbjud historien och det kulturella arvet, förstör nationalskatten och alla våra skalder. bränn de gamla böckerna och bana väg för den nya världsordningen. påminnelse: förbjud framtiden. förbjud den samhälleliga utvecklingen, paus: beakta marx ekonomiska utvecklingstrappa. förbjud undervisning, idealistiska världsåskådningar och liberala feminister (den värsta sortens). förbjud fred och rusta, och rusta för kamp, vässa naglar och klor.


   
SvaraCitera
Bakric

Du är alltså en extremvänster som älskar att bruka våld för alla dina åsikter vilka de än må vara?
Whatever floats your boat[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Du är alltså en extremvänster som älskar att bruka våld för alla dina åsikter vilka de än må vara?

genom att noga analysera ditt inlägg har jag kommit fram till två möjliga slutsatser: antingen har du downs syndrom eller så är du oförmögen att läsa och likt den apa som med oändlig tid på sig lyckas skriva shapespears samlade verk av en slump, lyckats knappa ned ord som tillsammans bildar en mening (utan mening).

är du kanske analfabet?


   
SvaraCitera

Brk g:

nej, söta barn är ok, söta djur förbjuder vi

Nog för att videor på söta djur är hemska men, söta barn är värre!
De kanske kräks och så ska man säga åååå gu va gulli och kolla så duttig den e som ler(när den i själva verket gör en min för att det kör i magen). Aputtenuttesnutteguuuuloloooloooo Titta jag fick kräks på mig tihihihihi

internet:

oförmögen att läsa och likt den apa som med oändlig tid på sig lyckas skriva shapespears samlade verk av en slump, lyckats knappa ned ord som tillsammans bildar en mening (utan mening).

HAHAHA


   
SvaraCitera

Döda.


   
SvaraCitera
Bakric

internet:

genom att noga analysera ditt inlägg har jag kommit fram till två möjliga slutsatser: antingen har du downs syndrom etc. etc.

Genom att inte analysera din text ett skit så ser jag att du är en individ vars, för tillfället, största nöje uppenbarligen är att racka ner på alla du ser som människor vars liv och åsikter är mindre värda än dina.
Har du fått nobben av A-kassan nyligen eller vad???
Jävla grinpelle....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Har du fått nobben av A-kassan nyligen eller vad???

förbjud nobben från a-kassan.


   
SvaraCitera

förbjud sex


   
SvaraCitera

förbjud ennie


   
SvaraCitera

förbjud personer
förb jud judar


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

förbjud nej

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

förbjud vårkänslor
förbjud att må bra


   
SvaraCitera