Aviseringar
Rensa alla

Dö nu eller leva tills du är 100?


Hmm, nä. antar att jag väljer att leva här lite till dårå


   
SvaraCitera

Dö och komma till himlen. Skulle visserligen sakna vissa människor, men lär ju träffa på nya att spendera evigheten på.


   
SvaraCitera
mynona

Jag visste precis vad jag skulle svara då jag bara såg titeln, men när du nu har utvecklat frågan blev det svårare. Att leva tills man blir 100 är ju rena fasan, men att inte få träffa någon man bryr sig om någonsin igen komplicerar saken


   
SvaraCitera

Det var ett lätt val.


   
SvaraCitera

Samvetet: Leva friskt och lyckligt men sedan dö fullständigt när jag fyller 100 (Du röstade på detta alternativ)73,3% (11 rö

Räcker gott o väl känner jag spontant 


   
SvaraCitera

Gud är rätt kass, tror inte jag vill hänga med honom.


   
SvaraCitera

Samvetet: Dö nu och komma till himlen (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Leva ihop med släkt å vänner tills jag blir hundra. Det låter ju fint, tufft att bli hundra år gammal. När jag väl är död vet jag ju inte vad jag missar osv heller, plus att det nog kan vara skönt att allt är över tillslut. 


   
SvaraCitera
seasaw

Samvetet: Leva friskt och lyckligt men sedan dö fullständigt när jag fyller 100 (Du röstade på detta alternativ)

såå trist att det inte kmr slå in bara för att jag röstar för det


   
SvaraCitera
seasaw

tkr det borde slå in nu när jag lagt en röst på det :))))))))

Samvetet: Leva friskt och lyckligt men sedan dö fullständigt när jag fyller 100 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

siktar på evigt liv utan föregående död. känns säkrare.


   
SvaraCitera

har jag missat nåt eller är detta typ som att fråga "vill du ha något nice eller vill du inte ha det"?


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

df rqp: har jag missat nåt eller är detta typ som att fråga "vill du ha något nice eller vill du inte ha det"?


   
SvaraCitera