Aviseringar
Rensa alla

Dö nuuu!


AnonymaJU:

Lever än, har bestämt att jag ska börja skära mig igen istället.

Du löser inte ett skit genom att skada dig själv.


   
SvaraCitera

varför togs mitt svar bort?

AnonymaJU:

har bestämt att jag ska börja skära mig igen istället.

Att skära sig är fullkomligt poänglöst, få utlopp för dina känslor på bättre vis istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns inga bättre vis.


   
SvaraCitera

AnonymaJU:

Så, hur tar man livet av sig på ett sätt som inte gör för ont?

Ta inte livet av dig. finns väl saker du alltid velat göra innan du dör? testa att bocka av lite på den listan istället och känn dig levande!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lost_in_space:

Ta inte livet av dig. finns väl saker du alltid velat göra innan du dör? testa att bocka av lite på den listan istället och känn dig levande!

Nej, ville bara veta hur det var att ha en riktig vän. Nu vet jag. Klart. Jag är redo för att dö :3


   
SvaraCitera

AnonymaJU:

Nej, ville bara veta hur det var att ha en riktig vän. Nu vet jag. Klart. Jag är redo för att dö :3

om det int finns fler saker du vill göra innan du dör så tyder det bara på att du är för ung och inte utforskat världen och inte insett hur mycket det finns att ge och ta. många på den här sidan har varit med om skit. om du inte vill leva det liv du har så testa att börja om på nytt med ny syn på saker. börja om livet så som du vill leva det. skit i andra vad de tycker om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom på att jag för tusan inte kan lämna min älskade katt kvar här, så jag har hopp kvar. Och min bästa vän kontaktade mig nyss, hon kanske inte har svikit mig, bara jag som är otroligt svartsjuk..


   
SvaraCitera

the fuck..


   
SvaraCitera