Aviseringar
Rensa alla

Döda min tid plz


Reta upp alla bukare du kan hitta, en provocerande tråd i varje bukeforum :3 då har du att göra även efter i natt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Reta upp alla bukare du kan hitta, en provocerande tråd i varje bukeforum :3 då har du att göra även efter i natt

"Rösta SD!" överallt då alltså [cute]


   
SvaraCitera

Kilowatt:

"Rösta SD!" överallt då alltså [cute]

nja men typ "jag väger 200kg och brukar rida på en b ponny, vi både hoppar och galopperar, gör jag fel?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

nja men typ "jag väger 200kg och brukar rida på en b ponny, vi både hoppar och galopperar, gör jag fel?"

Jafan 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

nja men typ "jag väger 200kg och brukar rida på en b ponny, vi både hoppar och galopperar, gör jag fel?"

Och så en tråd inne på hund - "jag ska para min chihuahua med min pitbull valparna kommer bli sååå söta och föräldrarna bits nästan aldrig :D:D:D:D"


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Jafan 😀

och sen "min systers pojkvän vill ha en hund som ser tuff ut, som han kan skrämma somalierna med, nån som har förslag på en passande ras?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

och sen "min systers pojkvän vill ha en hund som ser tuff ut, som han kan skrämma somalierna med, nån som har förslag på en passande ras?"

OMG, hundfolk+PK-folk i samma=WIN [love]


   
SvaraCitera

Kilowatt:

OMG, hundfolk+PK-folk i samma=WIN [love]

Det är lätt att bli lynchad i hundforumet... Eller nä jag vet :3

"Min mamma har en hund som hon gärna vill para igen, det är en pudel med lite dåliga höfter som är nästan 10år gammal. Hon funderar på att para henne med sin egen son, jag tycker att det låter som en toppen idé då kanske vi får fram en helt ny färg, det vore trevligt [bigsmile] nån som har några tips eller råd?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

"Min mamma har en hund som hon gärna vill para igen, det är en pudel med lite dåliga höfter som är nästan 10år gammal. Hon funderar på att para henne med sin egen son, jag tycker att det låter som en toppen idé då kanske vi får fram en helt ny färg, det vore trevligt nån som har några tips eller råd?"

[bigsmile][love]

Dold text: Tror sanna historien skulle frambringa världskrig redan som det är [ops]


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Dold text:

det tror jag också... vilket .... hade varit... rätt kul


   
SvaraCitera

KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL Image
KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL KILL


   
SvaraCitera

vrid fram klockan väl[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

det tror jag också... vilket .... hade varit... rätt kul

Typ ja 😀

Btw, Elvis analsäckar har spruckit så han går runt med strut nu. Kommer osökt att tänka på analsexinflammationshistorien :3

kebu12:

vrid fram klockan väl

[confused]


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Kommer osökt att tänka på analsexinflammationshistorien :3

wut?

Kilowatt:

spruckit

eek [chocked] hur kan man INTE märka att hunden har problem med analsäckarna? det luktar asvidrigt från de ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

wut?

[surprised]
Insändare i Expressens söndagsbilaga, 26 juni 1994:

"Min hund, som är en tik, har kliat sig i baken. Hon "åker kana" på mattorna. Jag pratade med hennes uppfödare och hon sa att hunden förmodligen hade analsex-inflammation och jag måste ta henne till veterinären. Det låter förfärligt. Min tik är faktiskt oskuld på alla sätt, och har hundar analsex?? Det har jag aldrig hört talas om."
"Melissa P, Norrtälje

Svaret från Expressens djurexpert Ulla Barvefjord blev:
"Nej, det har jag inte heller. Du har fattat fel. Din uppfödare sa att hunden hade analsäcksinflammation..."

Achatina:

eek hur kan man INTE märka att hunden har problem med analsäckarna? det luktar asvidrigt från de ju

Luktade inget, visade inget - förrän han blödde ur arslet [crazy]


   
SvaraCitera