Aviseringar
Rensa alla

Dödade min katt


Ämnesstartare

Jag mår fruktansvärt dåligt och jag tror att jag har fått men för livet efter det som hänt. Det är knappt så jag vågar berätta - men jag måste! Jag hade druckit väldigt mycket vodka och hade en rejäl snefylla. Plötsligt fick jag för mig att inget var verkligt och att jag inte brydde mig om nåt. Så jag tog min katt Zorro och stoppade honom i mikrovågsugnen. Jag ville bara se vad som hände, så jag satte den på "jet" i en minut. Plötsligt börjar det lukta illa och katten låter sjukt. Men jag super lite till och sen sprängs han.

Nu har jag legat hemma och inte vågat städa i mikron än. Vågar inte möta verkligheten igen. Är så rädd. Går det att förlåta mig? Ska jag ringa min mamma? Jag vet inte vad jag ska göra.


   
Citera
Ämnesstartare

Fyfan vad vidrigt du förstörde just min dag.[mad] Du borde själv sätta dig i en mikrovågsugn så vi kan mikra dig[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

I call troll on this one :l


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad][shake][tard] Du borde nog ta livet av dig nu


   
SvaraCitera

Jag har jättesvårt att tro att du inte trollar, men mår ändå sjukt illa just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet att det låter för hemskt för att vara sant. VAD FAN TROR NI JAG KÄNNER?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skiter fullständigt i vad du känner, störda människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hoppas för mänsklighetens skull att du är ett troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

I call troll on this one :l

[y]
I annat fall:

heyjupiter:

Går det att förlåta mig?

Nej.

heyjupiter:

Ska jag ringa min mamma?

Jag skulle inte berätta för någon annan någonsin. Det där är inte något du vill att folk ska veta.

heyjupiter:

Jag vet inte vad jag ska göra.

Ta ditt straff. Städa mikron. Lid så som du förtjänar och drick aldrig mer alkohol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Jag skulle inte berätta för någon annan någonsin. Det där är inte något du vill att folk ska veta.

Skulle lägga in mig akut på psyket om jag skadade min katt [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Skulle lägga in mig akut på psyket om jag skadade min katt [cry][cry]

Komma dit såhär [chocked] med en liten lapp där det står med skakig handstil "jag råkade döda min katt".
[sad]

Men trollvarningen tycker jag kommer ifrån att katten ska ha exploderat. Tror inte riktigt på det.
Och så låter det inte som något en väldigt full människa skulle få för sig att göra. Få en "snefylla" och döda katten. Låter konstigt. [confused]

Såjasåja, katten mår nog bra. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Komma dit såhär [chocked] med en liten lapp där det står med skakig handstil "jag råkade döda min katt".
[sad]

Mer [shake][tard][chocked] och skrikandes typ. Fast min pappa älskar min katt, så han skulle nog ha ihjäl mig innan jag hunnit fram till psyket dock. Har en tendens att ringa pappa när saker går fel, trots att det oftast är totalt meningslöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ifall du talar sanning så hoppa sjag ärligt talat att du dör, jag skojar inte

du är en vidrig, patetisk människa och jag hoppas du mår illa. hade jag träffat dig hade jag kört in ditt huvudet i en mikro så du får känna samma sak.

du är vad som är fel med sverige. du är en rutten människa som inte har nåt liv alls och tydligen sitter du ensam hemma och dricker eftersom nån måste ha gjort nåt åt saken ifall det var nån annan där.

jävla äckliga djurhatande svin. fattar inte ens att jag läste din historia. finns inget värre än människor som skadar/dödar oskyldiga djur som inte förstår eller kan försvara sig på nåt sätt. vad tror du katten tänkte på, va?

jävla äckel är du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Du borde själv sätta dig i en mikrovågsugn så vi kan mikra dig

Annars så hoppas jag att du är ett troll. Vidriga sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men va? Sprängs katter verkligen om man micrar dem? [tard]
Låter trolligt.


   
SvaraCitera