Aviseringar
Rensa alla

Dödsguden, lever han än, har det hänt honom något?


Ämnesstartare

Hej allesammans,

Ni har säkert hört talas om legenden, elelr kanske jag ska säga myten... Legenden låter trevligare, Dödsguden. Han har inte varit inloggad sen den 29 october 2017, alltså över ett halvt år. Han skrev senaste i december på sin blogg, sedan dess har det varit dött. Kan han ha tappat orken? Vad kan ha hänt? Har han slut på förklaringar? Vem vet.
Jag hoppas inte denna tråd bryter mot några regler eller så, inget hat snälla, vi ska diskuter huruvida vi tror har hänt med Dödsguden, man får brainstorma och använda fantasin. Känner man inte till honom kan man ju kolla upp vad han har hittat på för otroliga ting.

Vänligen, Trevlig-Snubbe.


   
Citera

Makteliten fick tag på honom.
Bildresultat för bildt angry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_von_Färsen:
Makteliten fick tag på honom.
Bildresultat för bildt angry

Hehe, ja de har ju insett att det här med fakta och att jorden är rund är något bra så de är ju på god väg även om de gör fel ibland tyvärr. Glad


   
SvaraCitera

han är på semester i australien och kommer tillbaka 2:a juni 2018


   
SvaraCitera

Har har ju en egen registrerad domän - SNILLEBLIXTEN.NET - och där gjorde han sitt sista inlägg 8 december 2017 så möjligen har han återfötts i en annan skepnad i en annan dimension.  Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:
han är på semester i australien och kommer tillbaka 2:a juni 2018

Är det så? Det var som fasiken. Inte för att jag längtar till att han kommer tillbaka men han är en intressant figur!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:
Har har ju en egen registrerad domän - SNILLEBLIXTEN.NET - och där gjorde han sitt sista inlägg 8 december 2017 så möjligen har han återfötts i en annan skepnad i en annan dimension.  Mycket glad

Hehe, ja om han dött så kanske det är så, jag undrar vad han hade tänkt om det! Mycket glad


   
SvaraCitera

Jag gick in på hans profil här på Ungdomar.se och somnade när jag såg den. Undrade först om det var en del av hans blogg jag hade kommit in på.. Sover skulle dock känna mig hedrad om jag var han och loggade in igen för att därefter upptäcka en tråd bara om mig själv som några andra skapat. Precis som jag kände mig hedrad när jag fick vara längst ner på Fords lista för personer han gillade och det förvånade mig mer än när han tog bort mig från listan strax därefter. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Jag gick in på hans profil här på Ungdomar.se och somnade när jag såg den. Undrade först om det var en del av hans blogg jag hade kommit in på.. Sover skulle dock känna mig hedrad om jag var han och loggade in igen för att därefter upptäcka en tråd bara om mig själv som några andra skapat. Precis som jag kände mig hedrad när jag fick vara längst ner på Fords lista för personer han gillade och det förvånade mig mer än när han tog bort mig från listan strax därefter. 

Mycket gladCoolTumme upp


   
SvaraCitera

Han gör väl som alltid - försvinner x antal veckor för att sedan återkomma och trolla lite sen försvinna igen, det är väl så han gjort hela tiden?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Han gör väl som alltid - försvinner x antal veckor för att sedan återkomma och trolla lite sen försvinna igen, det är väl så han gjort hela tiden?

Hjärta

Jag tror nästan det alltså, det är lite som att han får folk att ''längta'' efter honom och oroar sig för honom osv fast han bara trollar och man vill egentligen inte ha honom tillbaka. Det är riktigt underligt det där, man hoppas ju bara att han just bara trollar alternativt överger sin tro på konspirationsteorier. Hjärta


   
SvaraCitera