Aviseringar
Rensa alla

Dödsscenen


Ämnesstartare

Liksom, vem kommer att sakna mig när jag dör?[shake] Jag har skrewat upp 4 personers verklighet (och en femte som klagar men där är jag osäker på om jag hade något med det att göra, märkligt nog är hon den enda som har klagat)
Så ställ er upp och bli räknade!

All young men sleep easy
In the mud beneath the midnight rain


   
Citera
Ämnesstartare

Spelar det någon roll egentligen? Det enda du behöver bry dig om då är att skriva en bra livsplan till ditt nästkommande liv.

Hola como estas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Spelar det någon roll egentligen?

Vad är det som drunknar men ändå alltid är törstigt? Dold text: Mitt ego [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Vad är det som drunknar men ändå alltid är törstigt?

Ego är en bra egenskap. Ta vara på den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Ego är en bra egenskap. Ta vara på den.

Det tycker bara folk med egos som är rädda för att släppa taget [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såja. Folk blir alltid jätteupprörda när någon dör, oavsett om de bryr sig om personen i fråga eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle förmodligen inte ta någon större notis. En mindre umare som jag faktiskt gillar bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Det tycker bara folk med egos som är rädda för att släppa taget [no-no]

Jag förstår inte din mening. Du borde vid det här laget veta att jag är liiite slow. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Skulle förmodligen inte ta någon större notis. En mindre umare som jag faktiskt gillar bara.

Äh, det säger du bara [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle förmodligen inte märka det. Någon gång i framtiden så skulle jag undra vart du tog vägen, för du är rätt najs tycker jag. Läser alltid vad som står när jag ser ditt nick och din bild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Äh, det säger du bara [wink]

Det är vad du hoppas på, antar jag. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Jag förstår inte din mening. Du borde vid det här laget veta att jag är liiite slow. [blush]

Åh, har nog druckit för mycket K. Nu förstod jag, läste fel. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Det är vad du hoppas på, önskar jag. [wink]

*korrigerat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Åh, har nog druckit för mycket K. Nu förstod jag, läste fel. 🙁

Om du vill ha min uppmärksamhet så måste du citera mig annars förstår jag inte att du snackar med mig. Tråden handlar inte om vår relation till varandra den handlar om Viljans Triumf [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Om du vill ha min uppmärksamhet så måste du citera mig annars förstår jag inte att du snackar med mig. Tråden handlar inte om vår relation till varandra den handlar om Viljans Triumf [no-no]

Du är en sådan busig moderator!!!!


   
SvaraCitera