Aviseringar
Rensa alla

Dödsstraff för barn som inte lyder sina föräldrar


Ämnesstartare

Enligt republikanen ​​Charlie Fuqua [smile]

"The maintenance of civil order in society rests on the foundation of family discipline. Therefore, a child who disrespects his parents must be permanently removed from society in a way that gives an example to all other children of the importance of respect for parents. The death penalty for rebellioius children is not something to be taken lightly. The guidelines for administering the death penalty to rebellious children are given in Deut 21:18-21:"


   
Citera
Ämnesstartare

Nog för att jag avskyr barn, men gudars skymning, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad i hela friden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HHAAHAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad sykt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad skall man annars göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VILKEN VARDAGSHJÄLTE!


   
SvaraCitera

men gu dessa jävla kristna alltså de vill ta över jorden. de är så barbariska o de är deras reljon. men gu alla de är terrorister, vi vill inte ha de i vårt fint land sverjet ååååh gu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Vad skall man annars göra?

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Jag skämtade bara [crazy]

honolulu:

men gu dessa jävla kristna alltså de vill ta över jorden. de är så barbariska o de är deras reljon. men gu alla de är terrorister, vi vill inte ha de i vårt fint land sverjet ååååh gu

Kristna?


   
SvaraCitera

Anura:

Kristna?

m?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag skämtade bara

hallå, du kan ju inte byta din um-roll som mesig, ledsen och orolig pojke och börja skämta fattar du väl? skapar förvirring. ssh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

hallå, du kan ju inte byta din um-roll som mesig, ledsen och orolig pojke och börja skämta fattar du väl? skapar förvirring. ssh

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

hallå, du kan ju inte byta din um-roll som mesig, ledsen och orolig pojke och börja skämta fattar du väl? skapar förvirring. ssh

Det var snällt sagt..? [crazy] Man kan förändras. Jag jobbar ju på det 🙂 Ni har hjälpt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Det var snällt sagt..? Man kan förändras. Jag jobbar ju på det 🙂 Ni har hjälpt.

Ja, och jag får skämta om du får det! Sudeså

mvh Fingerprints 4 år


   
SvaraCitera