Aviseringar
Rensa alla

Döende guldfisk, hjälp!


Ämnesstartare

Petting, min och Gryphons slöjstjärt, håller på att dö. När jag vaknade i morse låg hon på rygg på botten och när jag matade dem försökte hon få i sig mat men det gick inte så bra.

Vad ska jag göra? Ska jag städa akvariet eller kan stressen med ett nystädat akvarium döda henne? Hon kanske blir frisk om hon får helt rent hus men jag är rädd att det blir för mycket för henne.

[cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Petting är den tvåfärgade. Hennes livspartner, C-O, skulle bli förtvlvad om hon dog.

P8070238.JPG


   
SvaraCitera

HAHAHAHAHAHAHAHA xD guldfisk


   
SvaraCitera

Netherlick:

HAHAHAHAHAHAHAHA xD guldfisk

???


   
SvaraCitera

Gryphon:

???

Tror du dom kallar den "guld"fisken klimpen xD


   
SvaraCitera

Netherlick:

Tror du dom kallar den "guld"fisken klimpen xD

Va?

Skriv om, skriv rätt.


   
SvaraCitera

Simblåseförlamning eller förstoppning, gissningsvis. Tror inte man kan göra särskilt mycket för att rädda fisken...


   
SvaraCitera

Imoon:

Tror inte man kan göra särskilt mycket för att rädda fisken...

[cry]


   
SvaraCitera

Fisken får i alla fall sällskap av sin livspartner under tiden hon somnar in för att komma till djurhimlen.

Image


   
SvaraCitera

Angelize:

Fisken får i alla fall sällskap av sin livspartner under tiden hon somnar in för att komma till djurhimlen.

Jag ska mirakelrädda firren när jag kommer hem! Här ska inga djur dö!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Simblåseförlamning eller förstoppning, gissningsvis. Tror inte man kan göra särskilt mycket för att rädda fisken...

Jag har städat akvariet supergrundligt nu och hällt i sånt som fiskar mår bra av, öh ... Jag ger inte upp förrän hon är död [cry]


   
SvaraCitera

uppenbar:

Jag ger inte upp förrän hon är död [cry]

Håller tummarna.[cute]


   
SvaraCitera

uppenbar:

Jag ger inte upp förrän hon är död

Hon klarar sig nog älskling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Hon klarar sig nog älskling.

Hon ser pyttelite piggare ut nu men fortfarande väldigt slö. Jag skulle känna mig som en mycket dålig ägare/moder om Petting dog. De är ju våra fiskar, vi har haft dem jättelänge. De är ju ett par också, de kan inte dö.


   
SvaraCitera

Gryphon:

[cry]

Åh gryphon, jag trodde du var en riktig hårding. vad har uppenbar gjort med dig? :')
Men det är fint.


   
SvaraCitera