Aviseringar
Rensa alla

Dölja/gömma skärsår


Ämnesstartare

Jag undrar hur jag ska dölja mina skärsår på effektivit sätt? Eller så de läker snabbare?


   
Citera

Förmodar att dom sitter i armarna. Så jag föreslår långärmad tröja. [wink]


   
SvaraCitera

Vadå i? JAG MENAR ARMARNA.


   
SvaraCitera

Plåster!


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Plåster!

Nu tänkte jag fel.


   
SvaraCitera

Skär inte[y]


   
SvaraCitera

Jadu. Sår läker sämre om du har brist på något näringsämne, det kan väl tänkas vara relevant. Och hur du döljer dem beror väl på var de sitter. Om du är lite förutseende så har du skurit dig på ställen som är lätta att dölja, men med tanke på tråden så antar jag att du inte har gjort det. Så dölj dem med kläder tills de har läkt.


   
SvaraCitera

Glöm inte att de förmodligen kan bli ärr, inte så kul att dras med det i resten av livet, vilken anledning du än nu har att vara självdestruktiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Plåster!

Har två långa på armen så det blir typ världens störta plåster. ser ju inte alls misstäknsam ut?? :O

mediakatt:

Om du är lite förutseende så har du skurit dig på ställen som är lätta att dölja,

mennää det var jag inte väldigt impulivt och desperat var det.

SUKOF:

Så jag föreslår långärmad tröja.

Har inga jäkla långärmadetröjor [tard]


   
SvaraCitera

karnaa:

Har två långa på armen så det blir typ världens störta plåster. ser ju inte alls misstäknsam ut?? :O

Så, dölj då inte såren? Varför i första taget göra något man inte sedan står för.


   
SvaraCitera

karnaa:

mennää det var jag inte väldigt impulivt och desperat var det.

Klantigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Så, dölj då inte såren? Varför i första taget göra något man inte sedan står för

det är ju såna människor som vil lha uppmärksamhet och hjälp som visar sina sår tar foton och lägger upp etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Klantigt.

var inte 100% nykter heller.


   
SvaraCitera

karnaa:

det är ju såna människor som vil lha uppmärksamhet och hjälp som visar sina sår tar foton och lägger upp etc

Är en sådan människa som skär sig i smyg och sedan varken står för det han har gjort samt ångrar det bättre än någon som vill ha uppmärksamhet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Är en sådan människa som skär sig i smyg och sedan varken står för det han har gjort samt ångrar det bättre än någon som vill ha uppmärksamhet?

Jag ångrar det inte! Jag vill inte folk ska tro jag mår dåligt. JAg gör inte det... längre

Om jag skulle springa omkring visa mina skärsår skulle de leda till mer problem än jag redan har.


   
SvaraCitera