Aviseringar
Rensa alla

dölja IP-adress-program


Ämnesstartare

Hade ett sånt för några år sedan med någon lieman/spöklogga som var gratis, funka ganska bra. Vill ha något nytt motsvarande som är gratis att ladda ner och enkelt att använda.

Min fejk IP-adress ska vara amerikansk.


   
Citera
Ämnesstartare

har bara använt tor. vet inte om man kan välja var ens proxyserver ska befinna sig dock. men det går kanske om man är skillad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

men det går nog om man är skillad.

Jag är verkligen inte skillad 🙁 Men jag ska testa, tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Jag är verkligen inte skillad 🙁 Men jag ska testa, tack.

inte jag heller[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Min fejk IP-adress ska vara amerikansk.

Använd dig av Google , sök på "American Proxy IP List"
Använd sedan någon de IPadresserna i listan i din webbläsare.
Behövs inga program.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska du surfa barnporr nu igen Tron, aja baja! Vad har vi sagt om det där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Ska du surfa barnporr nu igen Tron, aja baja! Vad har vi sagt om det där?

Tänkte bara se första avsnittet av the hills säsong 6 [blush] Inte mindre pinsamt [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proooooooooooooooooooooooooxy


   
SvaraCitera

Proxy, VPN m.m, men man kan fortfarande bli spårad, gör inte bara illegala saker så FBI eller något liknanade blir inblandad.

http://hotspotshield.com/ - Gratis VPN

Om du verkligen inte vill bli spårad och har tänkt att vara stygg, och du har pengar att slösa så kör VPN, VPS, VPN så gör det allt svårare. 🙂


   
SvaraCitera

Japp, det är VPN som gäller pojk, men om man är smart ska du ladda hem riktigt mycket ska du sitta på något Lan

hihi 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wildstylez:

pojk

Nej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

har bara använt tor. vet inte om man kan välja var ens proxyserver ska befinna sig dock. men det går kanske om man är skillad.

TOR rekommenderar jag inte då det är fullsändigt värdelöst. Det segar bara ner webbläsaren och ställer till med en massa skit.

Ampzz:

http://hotspotshield.com/ <- Gratis VPN

Kunde inte ens surfa när jag använde den.

Jag skulle rekommendera att välja någon från http://www.publicproxyservers.com/, går i de flesta fall att surfa lika snabbt som utan proxy och du kan även sortera efter land.

Men som många föregående talare har sagt. Vill du ha en riktigt bra, som du ska använda till att tanka så är det betal-VPN som gäller.


   
SvaraCitera

Tofu:

Kunde inte ens surfa när jag använde den.

Varför inte? Den fungerar bra för mig. Det poppar upp hemsidor som är från dom då och då, bara att kryssa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ampzz:

Varför inte? Den fungerar bra för mig. Det poppar upp hemsidor som är från dom då och då, bara att kryssa.

Jag vet inte varför den inte funkade. Vet bara att internet inte funkade alls för mig när jag hade den på, men vad kan man förvänta sig av en gratistjänst egentligen?


   
SvaraCitera

Tofu:

Men som många föregående talare har sagt. Vill du ha en riktigt bra, som du ska använda till att tanka så är det betal-VPN som gäller.

måste man ladda ner ngt ?
fattade inte riktigt, byter man ip lr ?
länkar ?


   
SvaraCitera