Aviseringar
Rensa alla

Döljer ni för er partner att ni ser på porr? PORRFRÅGOR


Ämnesstartare

Eller är det nåt ni är öppna med?

Om er partner inte ville att ni skulle se på porr (om inte båda gjorde det tillsammans), och partnern själv hade lika hög/större sexlust än er skulle ni då avstå från att titta på det?

Om ni inte skulle kunna tänka er att avstå från det trots att er partner alltid vad på på sex, skulle ni då smyga med det eller säga det rakt och ärligt?

Om ni i förhållandet båda kommit överrens om att inte se på porr om ni inte gör det tillsammans. Och ni "kom på" er partner med att ha kollat själv, hur skulle ni reagera?


   
Citera
Ämnesstartare

hoho? [smile]


   
SvaraCitera

men gud,du kan inte tvinga din kille att sluta se på porr och runka till d ändå.


   
SvaraCitera

Men allvarligt, vafan spelar det för roll? Okej att det kanske är lite åt helvete om hon typ är hemma hos en och man sitter och kollar porr medan hon duschar eller w.e. Men om man inte ska ses på ett tag, tro fasen att man wankar då.

Inte för jag haft flickvän, men så är det!


   
SvaraCitera

Det gäller att ställa ett ultimatum tillbaka. Typ "Ja, jag slutar runka... Om du slutar shoppa."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neodan:

Det gäller att ställa ett ultimatum tillbaka. Typ "Ja, jag slutar runka... Om du slutar shoppa."

word [wink]


   
SvaraCitera

what is this, porr?[chocked][chocked][chocked]


   
SvaraCitera

Neodan:

Det gäller att ställa ett ultimatum tillbaka. Typ "Ja, jag slutar runka... Om du slutar shoppa."

LOL vadå fördomar


   
SvaraCitera

man kan inte tvinga nån att inte kolla på de, va spelar de för roll igentligen liksom [tard]


   
SvaraCitera
Åtta

Neodan:

Det gäller att ställa ett ultimatum tillbaka. Typ "Ja, jag slutar runka... Om du slutar shoppa."

Och vad är poängen med det? Två fel gör inte ett rätt.

Jag undanhåller det inte för min flickvän, och om hon av någon outgrundlig anledning skulle försöka tvinga mig att sluta så skulle jag bara tycka att hon var dum i huvudet, alternativt skratta åt henne. Vi är från varandra i ungefär 2 veckor åt gången, så det är inte så konstigt att vi/jag tittar på porr när vi är själva. Lyckligtvis har vi samma åsikter kring det hela; så det är inte ett problem.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera