Aviseringar
Rensa alla

döög sparkar på en stol [sad]


Ämnesstartare


   
Citera
Ämnesetiketter

Ser progerisk ut i ansiktet. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skalleper 70 år tidigare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Ser progerisk ut i ansiktet. [sad]

progg-Erik??? [shake][shake]

jo nej ja men det är ju synd om snubben men man måste kunna skratta åt allt och alla, skrattar man inte åt handikappade när de gör illa sig är det ju diskriminerande!!!1 [ops]


   
SvaraCitera

Klorofyl:

jo nej ja men det är ju synd om snubben men man måste kunna skratta åt allt, skrattar man inte åt handikappade är det ju diskriminerande!!!1

Dold text: Nä, skrattade faktiskt. Blev nyfiken, vad har den för sjukdom.


   
SvaraCitera

Fyfan vad rädd jag blev [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Dold text: Nä, skrattade faktiskt. Blev nyfiken, vad har den för sjukdom.

Vet faktiskt inte men jag kollade upp progeria och det verkar somdet är det han har.


   
SvaraCitera

[cool]


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Vet faktiskt inte men jag kollade upp progeria och det verkar somdet är det han har.

Men, han har ju hår på huvudet, och har angivit sig vara tjugotvå år gammal. Borde väl vara lite ståhej om honom om han verkligen är så gammal, då det tidigare äldsta dokumenterade progeriafallet dog vid just tjugotvå.


   
SvaraCitera

Nåogn lindrigare version, kanske. Dör nu av nyfikenhet, måste ta reda på detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Men, han har ju hår på huvudet, och har angivit sig vara tjugotvå år gammal. Borde väl vara lite ståhej om honom om han verkligen är så gammal, då det tidigare äldsta dokumenterade progeriafallet dog vid just tjugotvå.

Så långt läste jag inte, nu ska jag ta bussen till skolan och lära mig saker så jag slutar vara så dum! [cool]

Dold text: Eller okej, jag ska på avslutning för min dramakurs på ESVn så jag lär typ dricka saft och äta bullar och få reda på att jag får VG eller något.


   
SvaraCitera

Lol.. [bigcheers]


   
SvaraCitera