Aviseringar
Rensa alla

Döööööööö


Ämnesstartare

jag hatar gamla bussar med sätena för nära varandra sitter man rakt så kommer knäna upp till huvet pga långa ben. därför satt jag snett då kom en man och ska självklart sitta brevid mig. kan alla män sluta åka buss?? vad fan e det för fel på folk som sätter sig om de ser att man sitter snett 


   
Citera
Ämnesstartare

är så arg idag...skulle kunna döda nån


   
SvaraCitera

Angelize:
jag hatar gamla bussar med sätena för nära varandra sitter man rakt så kommer knäna upp till huvet pga långa ben. därför satt jag snett då kom en man och ska självklart sitta brevid mig. kan alla män sluta åka buss?? vad fan e det för fel på folk som sätter sig om de ser att man sitter snett 

Håller med! Gamla bussar borde skrotas, de är fula inuti och utanpå och det ser sunkigt ut! Varför måste jag sluta åka buss? 🙁 jag är dock inte man än!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Håller med! Gamla bussar borde skrotas, de är fula inuti och utanpå och det ser sunkigt ut! Varför måste jag sluta åka buss? 🙁 jag är dock inte man än!

Äckligt med ingrodda dammiga säten också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får skaffa chaufför

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om folk slutar planka på bussarna så kanske bussbolagen har råd med nya bussar. Party


   
SvaraCitera

Angelize:

Äckligt med ingrodda dammiga säten också

Ja precis! de är snuskiga och oftas hårda att sitta på. Man sitter aldrig på på de jävla stolarna!


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Om jag försått rätt så fanns det massa platser lediga och han satte sig bredvid dig ändå?


   
SvaraCitera

Buddah:
Om folk slutar planka på bussarna så kanske bussbolagen har råd med nya bussar. Party

Bra poäng där! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:
Om jag försått rätt så fanns det massa platser lediga och han satte sig bredvid dig ändå?

nä inte massa men fanns där bak. 


   
SvaraCitera
GraGo

Angelize: kan alla män sluta åka buss??

Men... Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo:

Men... Va?

Skojja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du tycker bussarna i sverige är gamla, prova kanada.

Stoppknapp? Pffh det hänger en vajer ovanför fönstret.

Namn på hållplatserna? Pffh, det är för mesar, ska man åka buss ska man fan veta vart man ska också.

Display eller utrop? Pffh, överflödigt eftersom stationerna inte har namn.

Mjuka säten? Pffh, billigare med rostfritt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Om du tycker bussarna i sverige är gamla, prova kanada.

Stoppknapp? Pffh det hänger en vajer ovanför fönstret.

Namn på hållplatserna? Pffh, det är för mesar, ska man åka buss ska man fan veta vart man ska också.

Display eller utrop? Pffh, överflödigt eftersom stationerna inte har namn.

Mjuka säten? Pffh, billigare med rostfritt.

Vad tusan gjorderu i Kanada? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Vad tusan gjorderu i Kanada? 😛

JobbLedsenÅker hem snart dock, efter att ha bott här 6 månader


   
SvaraCitera