Aviseringar
Rensa alla

Dör av saknad


Ämnesstartare

Hej nu har min tjej flyttat till Stockholm och jag är extremt ledsen och gråter för att jag saknar henne så sjukt mycket, visst hon kommer hem ibland och jag kommer besöka henne men det dröjer ju kanske 2 veckor innan vi träffar varandra igen och undrar hur man gör för att sluta gråta och vara ledsen... Har ständig kontakt med henne via Snapchat och sms men det hjälper ju inte när man är van att ha henne jämter sig i sängen när man ska sova... Är jättejobbigt att veta att jag inte kommer träffa henne på många veckor:( ska även tilläga att hon börjar på ett Gymnasie i Stockholm och jag börjar i Linköping.


   
Citera

Dumpa henne. Du kommer ändå förmodligen inte gifta dig med henne så ingen poäng att ha ett förhållande med någon och må dåligt över att inte träffa personen då. 


   
SvaraCitera

Hantera eller acceptera det på något sätt


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
Dumpa henne. Du kommer ändå förmodligen inte gifta dig med henne så ingen poäng att ha ett förhållande med någon och må dåligt över att inte träffa personen då. 

Hårda ord 


   
SvaraCitera

rogernw:

Hårda ord 

d e sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
Dumpa henne. Du kommer ändå förmodligen inte gifta dig med henne så ingen poäng att ha ett förhållande med någon och må dåligt över att inte träffa personen då. 

Jag tänker inte dumpa henne... Jag älskar henne för mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Hantera eller acceptera det på något sätt

Vad menar du?


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
Dumpa henne. Du kommer ändå förmodligen inte gifta dig med henne så ingen poäng att ha ett förhållande med någon och må dåligt över att inte träffa personen då. 

funkar väl inte riktigt så lätt om man älskar nån


   
SvaraCitera

Filleboii:

Vad menar du?

Hitta en lösning


   
SvaraCitera

Om du dör så spelar det ju ändå ingen roll


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
Dumpa henne. Du kommer ändå förmodligen inte gifta dig med henne så ingen poäng att ha ett förhållande med någon och må dåligt över att inte träffa personen då. 

Sant!!


   
SvaraCitera

Är du säker på att du älskar henne? En annan hade plankat på tåget fram o tbx varje dag i din ålder. 

Kärlek går före alla lagar typ Rodnar


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
Dumpa henne. Du kommer ändå förmodligen inte gifta dig med henne så ingen poäng att ha ett förhållande med någon och må dåligt över att inte träffa personen då. 

Makes no sense?Han kommer inte sakna henne mindre bara för att han dumpar henne? 


   
SvaraCitera

episode:

Makes no sense?Han kommer inte sakna henne mindre bara för att han dumpar henne? 

Man kan ju gå vidare och så


   
SvaraCitera

episode:

Makes no sense?Han kommer inte sakna henne mindre bara för att han dumpar henne? 

Han bör fortfarande dumpa henne.


   
SvaraCitera