Aviseringar
Rensa alla

dör nog snart


Ämnesstartare

Av okänd anledning så känner jag mig nästan "säker" på att jag kommer vara död före 2020. Jag kan väl förövrigt undersstryka att jag INTE har någon form av dödslängtan för fem öre ifall någon skulle misstolka det. Det är helt enkelt bara en otäck känsla inombords som jag har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha alltså, nej. inte självmord. jag vill inte dö. känns bara som att jag kommer göra det, i en olycka eller whatever.


   
SvaraCitera
Lounge

enhimmelskdrog:

haha alltså, nej. inte självmord. jag vill inte dö. känns bara som att jag kommer göra det, i en olycka eller whatever.

BRA

jag tycker inte det känns så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

Jag kan väl förövrigt undersstryka att jag INTE har någon form av dödslängtan för fem öre ifall någon skulle misstolka det. Det är helt enkelt bara en otäck känsla inombords som jag har.

EXACTLY


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har sedan jag varit ganska liten bara gått och väntat på att jag ska dö av en hjärtinfarkt vilken dag som helst, har inget dokumenterat hjärtfel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar gå och önska att någon ska köra på mig eller slå ner mig. Men det är väl inte riktigt samma sak ehe..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns som att jag har cancer varje dag.


   
SvaraCitera
höna

hoppas jag dör när jag är 27. som en legend.som alla coola.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kalasbyxa!

Men hoppas att det inte stämmer, vill faktiskt se mina barnbarn. Men vill nog inte bli gammal egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera

Kände så för några år sedan. Stängde alltid av saker när jag gick hemifrån för om jag inte kom tillbaks är det ju snällt att underlätta för föräldrarna. Mamma skulle ju till exempel aldrig klarat av att stänga av datorn.

Men det gick över så förhoppningsvis gör det det för dig med. Inga kul tankar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Stängde alltid av saker när jag gick hemifrån för om jag inte kom tillbaks är det ju snällt att underlätta för föräldrarna.

vad sorgligt


   
SvaraCitera

Fingerprints:

vad sorgligt

ja det var det. Men sånt var livet på den tiden! Sen fick jag det kanske att låta sjukare än det var. Var ju inte så jag gick runt i en timma och städade och såg över rummet innan jag gick ut. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Stängde alltid av saker när jag gick hemifrån för om jag inte kom tillbaks är det ju snällt att underlätta för föräldrarna.

oj
så "allvarligt" är det inte för mig [crazy] tänker inte ens på det jätteofta men har ju känslan hela tiden ändå på något sätt. men jag hoppas att jag blir gammal 🙂 eller iallafall nästan-gammal!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera