Aviseringar
Rensa alla

Dör om man äter en chipspåse per vecka?


Ämnesstartare

Jag har en kompis som äter en chipsspåse varje vecka. Blir orolig, hon kan väl dö av det?


   
Citera

Mamma dör.


   
SvaraCitera

Jo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

HAHAHAHA!!

Nej


   
SvaraCitera

man dör om man lever


   
SvaraCitera

Beror på. Menar du att hon äter en påse som det varit chips i så har du anledning att oroa dig. Menar du att hon enbart äter en påse chips under en vecka så har du också anledning att oroa dig. Om du menar att hon utöver vanliga mängder mat äter en påse chips i veckan så har du inte anledning att oroa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

enar du att hon äter en påse som det varit chips i så har du anledning att oroa dig.

hahaha [love]


   
SvaraCitera

ja, efter ca en månad av chipsätande så fylls hjärtat med fett och chipssmulor och därav slutar slå. det är en sk chipsdöd och var den vanligaste dödsorsaken i USA fram till 1974 då mcdonalds bytte ut chipsen till pommesfrites (sk french fries [det var en fransman som kom på idé att byta ut chipsen, han räddade uppskattningsvis fyrahundratusen miljarder liv på det]) idag dör ca 102378698 människor av chipsdöd i hela världen.

om jag vore du skulle jag be din "kompis" att äta mer morötter...


   
SvaraCitera

Jag hade i så fall redan varit död, så det är nog lugna puckar!


   
SvaraCitera

Antagligen... De flesta brukar dö oavsett vad de har för livsvanor.


   
SvaraCitera

Köffein:

det är en sk chipsdöd

HAHAHAH fnissade massor [love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

erik43:

g har en kompis som äter en chipsspåse varje vecka. Blir orolig, hon kan väl dö av det?

[tired]


   
SvaraCitera