Aviseringar
Rensa alla

DÖTT!


Ämnesstartare

Jaha, trodde du menade att du var rädd för att vakna upp över huvud taget ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

snooza


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bolly:

Jaha, trodde du menade att du var rädd för att vakna upp över huvud taget ;/

Ibland har jag sådana dagar, att jag inte vill gå och lägga mig utan gör saker även fast jag är trött bara för att inte somna, för jag vill inte ha nästa dag [cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]

kebu12:

inte?[wink]

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara så ni vet så är det inte alltid såhär! Bara nu när jag fuckat dygnet. För ett tag sedan så blev jag till och med en morgonpigg människa. Vaknade av mig själv 6 på morgonen fan vad skönt det var...lr i början vaknade jag 4:00 på morgonen det var kanske lite för tidigt. näää nu ska jag göra mig sj till en morgonpigg igen, då måste jag lägga mig 22:00.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ibland har jag sådana dagar, att jag inte vill gå och lägga mig utan gör saker även fast jag är trött bara för att inte somna, för jag vill inte ha nästa dag

Samma här[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herregud jag kom nyss på en sak när jag läste alla inlägg i tråden fan i helvete vad jag skriver om mig själv helt care:iga saker hahahaha ni får ursäkta mig är ej såhär attentionwhorig i vanliga fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ibland har jag sådana dagar, att jag inte vill gå och lägga mig utan gör saker även fast jag är trött bara för att inte somna, för jag vill inte ha nästa dag [cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]

I hope tomorrow never comes, every moment should be like this [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska förbereda frillan så jaf slipper det imorgon bitti


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hitta plågsammare väckarsignaler, helst sådana som stegrar oavbrutet.

Hatar när man snoozar så länge att själva knapptryckningen blir en del av drömmen, så får man vakna flera timmar senare med mobilen i näven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmm ändrar radion till digitalklockan dut dut dut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha hur orkar du dett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkar ej ska fan sova nu...får sova i två timmar! men har lärt mig att det är bättre att bara sova en timme eller två än att bara sova tex fyra då vaknar man ej för då är man i djup sömn nighty nighty sleep tighty


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det stämmer. lycka t med natten & se till att vakna!!

mvh sjuk ing


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack tack aj aj inte så kul låter det men krya påre!


   
SvaraCitera