Aviseringar
Rensa alla

Dold kamera visar vilka som ligger bakom de sexuella trackaserierna - invandrarna


Ämnesstartare

http://www.tv2.no/2014/08/15/nyheter/ikkegreit/5885579

Från Norge. visar dolda kameror vilka som ligger bakom de sexuella trackaserierna som beskrivs som ett så stort problem bland nazifeminister. Tydligen är det inte helt förvånande bara invandrare. Sedan är det vi vita män som får skulden för saken av feministerna. Nazifeminister som dessutom vill riva gränserna helt och importera ännu mer av dessa invandrare som begår sexuella trackaseerier.

Sjukt..


   
Citera

okej


   
SvaraCitera

Ut med alla vita män från vårt land tack! 

/nazifeministeN


   
SvaraCitera

Ngn borde nicka nazifeministen här, sjuukt fräckt jööh


   
SvaraCitera

Fattar inte hur detta kan vara sexuella trakasserier. typ inga av de betedde sig olämpligt mot henne och de låter henne gå när hon vill. Det här är ju typ bara vanliga män som raggar på tjejen. Visst det är jobbigt men sexuella trakasserier tycker jag är lita att ta i.


   
SvaraCitera

Mm, det är nog bara invandrare som trakasserar kvinnor sexuellt. Om vi kastar ut dem så kommer problemen försvinna helt och alla kan sova mycket bättre om nätterna, särskilt vi etniskt svenska killar som är så utsatta hela tiden.


   
SvaraCitera

uttrycket är väl feminazis? 
inte nazifeminister...


   
SvaraCitera

Alltså..på krogen är det ju inte bara invandrare som tafsar och trycker sitt kön mot en (med kläderna på såklart men känns ändå halvlustigt när de har stånd), faktum är att det bara är en invandrare som gjort det på mig och typ 20 svenska killar


   
SvaraCitera

Tycker sånt här är ganska tramsigt. Jag kan filma med dold kamera/ta bilder och sålla bort allt som inte passar mig, och vips har jag massa bevis på hur svenskar trakasserar tjejer mest. Nejdu TS, detta tycker jag var ganska klent.

Hjärta


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Tur att du verkar vara född år 1997 och att du därmed inte får rösta i år, för då kanske du har en liten chans att bli människa till valet därpå!


   
SvaraCitera

Försöker du slå rekord i efterblivna trådar?


   
SvaraCitera