Aviseringar
Rensa alla

dolda fallos-symboler


Ämnesstartare

fingrar
glasspinnar
tandpetare
tandborstar
sopkvastar
washington monumentet

patriarkatet är överallt.....spring 4 livet


   
Citera
KSENIA

finns väl 1 del dolda fittor också
till exempel såndär liten grej man kan trycka in disktrasan i som man sätter fast med sugpropp på kökskaklet. lr sparbössor stoppar man ju in något i: pengar. brudar gillar pengar dessutom så blir dubbelt dolt budskap


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

finns väl 1 del dolda fittor också
till exempel såndär liten grej man kan trycka in disktrasan i som man sätter fast med sugpropp på kökskaklet. lr sparbössor stoppar man ju in något i: pengar. brudar gillar pengar dessutom så blir dubbelt dolt budskap

jack vegas är en symbol för kvinnosköten vi män spendera så mkt pengar på er tjejer och ni bara ta pengarna o sticker....sitter där med min starköl varje fredag och stoppa i en peng och en till, en till...förlust varje gång


   
SvaraCitera

Fuck life.


   
SvaraCitera

tevepro:

tandpetare

vet inte hur din ser ut men tandpetare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

vet inte hur din ser ut men tandpetare?

Image


   
SvaraCitera

tevepro:

blev ingen bild


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

blev ingen bild

jag ser den. vad jag ser som räknas.


   
SvaraCitera
KSENIA

tevepro:

jack vegas är en symbol för kvinnosköten vi män spendera så mkt pengar på er tjejer och ni bara ta pengarna o sticker....sitter där med min starköl varje fredag och stoppa i en peng och en till, en till...förlust varje gång

tror du måste sluta gilla (att ligga med) brudar om du vill lösa detta problem :S


   
SvaraCitera

tevepro:

jag ser den. vad jag ser som räknas.

eller?


   
SvaraCitera

Baseballträn. De är hårda och kraftfulla och slår iväg någonting som ska fångas i en mjuk omslutande handske eller hand.


   
SvaraCitera

Image
Oboy-paketet!


   
SvaraCitera

Image

hehe [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

har en dold fallos-symbol i mina byxor.


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:

boy-paketet!

!!!


   
SvaraCitera