Aviseringar
Rensa alla

dolt nummer blockering?


Ämnesstartare

Har fått typ 3 samtal från ett dolt nummer som ringer och säger med ljust röst som hen vore 68 år gammal och säger ”jag har lagat köttbullar åt dig”. Inte helt säkert på att denne personen sa så men han ringde flera gånger som om det vore ett prank call och jag trodde det var en utav mina vänner som skojjade först och skrattade med men sen började denna personen fråga ”vad har du för nummer?”   osv o jag ba ehm är du allvar?. Nu är det såhär att jag vill blocka detta dolda numret men jag hittar inget sätt. Funderade på att ta ut simkortet också men har ingen nål till min 7 plus heller. någon som har ngt förslag? Orkar inte att denna busiga personen ska hålla på och ringa hela natten vore sig det är ett prank eller inte. 


   
Citera

vincebruh:
Har fått typ 3 samtal från ett dolt nummer som ringer och säger med ljust röst som hen vore 68 år gammal och säger ”jag har lagat köttbullar åt dig”. Inte helt säkert på att denne personen sa så men han ringde flera gånger som om det vore ett prank call och jag trodde det var en utav mina vänner som skojjade först och skrattade med men sen började denna personen fråga ”vad har du för nummer?”   osv o jag ba ehm är du allvar?. Nu är det såhär att jag vill blocka detta dolda numret men jag hittar inget sätt. Funderade på att ta ut simkortet också men har ingen nål till min 7 plus heller. någon som har ngt förslag? Orkar inte att denna busiga personen ska hålla på och ringa hela natten vore sig det är ett prank eller inte. 

har också fått ett liknande samtal fast utan dolt nummer från stockholm han sa" kan du öppna eller?" ass scary fattar inte hur han har fått mitt nummer Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danneboi:

har också fått ett liknande samtal fast utan dolt nummer från stockholm han sa" kan du öppna eller?" ass scary fattar inte hur han har fått mitt nummer Rullar ögonen

yeah sjukt konstigt


   
SvaraCitera

vincebruh:

yeah sjukt konstigt

 aa  Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danneboi:

 aa  Skeptisk

ingen aning hur man blockerar ett dolt nummer? sjukt random samtal som man fixk 😮


   
SvaraCitera

jag använder truecaller man får fram allt om personen


   
SvaraCitera

vincebruh:
Har fått typ 3 samtal från ett dolt nummer som ringer och säger med ljust röst som hen vore 68 år gammal och säger ”jag har lagat köttbullar åt dig”. Inte helt säkert på att denne personen sa så men han ringde flera gånger som om det vore ett prank call och jag trodde det var en utav mina vänner som skojjade först och skrattade med men sen började denna personen fråga ”vad har du för nummer?”   osv o jag ba ehm är du allvar?. Nu är det såhär att jag vill blocka detta dolda numret men jag hittar inget sätt. Funderade på att ta ut simkortet också men har ingen nål till min 7 plus heller. någon som har ngt förslag? Orkar inte att denna busiga personen ska hålla på och ringa hela natten vore sig det är ett prank eller inte. 

Ta ett gaime


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjej som vill...tjej:

Ta ett gaime

vad innebär ett gaime då?


   
SvaraCitera

vincebruh:

vad innebär ett gaime då?

Gejm*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjej som vill...tjej:

Gejm*

och vad innebär det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
jag använder truecaller man får fram allt om personen

jo jag laddade ner det efter 3 samtal som jag fick men har ingen aning hur det går till. eftersom det såg ut som det vara fungerade till visade nummer. :p


   
SvaraCitera