Aviseringar
Rensa alla

Dom där svarta, tjocka, äckliga, fula glasögonen..


Ämnesstartare

.. Varför bär en del idioter sådan? Kanske för att de är idioter, lol, obvious[ops]
Aja.. Men jag vill ha svar från någon (såkallad fjortis) som bär sådana.. Varför i helvete bär du dem?

Satt på MAC DONNALS med en nära vän i veckan, ett fjrotisgäng med både killar och tjejer sätter sig bredvid vårt bord, för att djävlas tydligen men det hör inte hit.. Hursomhelst en av tjejerna bär på dessa gigantiska och fula glasögon (smaklöst) och de 4 andra tjejerna BRÅKAR, ja de drog & slet i varandra, för att få bära på dessa glasögon..
Efter någon halvtimme drar dom men killarna sitter kvar.. en av killarna säger "Fyfan vilka fula glasögon, avrför hade hon dom [shake]?" två andra skrattar och en annan säger "jag vet inte fett skabbiga" lr ngt..
Jag och min kompis fattade ögonkontakt och flinade lite sådär elakt, vilket händer sällan då hon inte är en baktlare vilket jag är men det hör inte heller hit.

Ofta en kille tänder på det liksom ba "åh bby ta på dej dom sexiga glasögonen!" *fjortisen tar på sig dem* "åh ja bby ja låt mig spruta ner dom åhhhhhhh jaaa" euw.
Min vänstra skinka på ett julbord är fan sexigare. det där var dagens och drf förtjänar den att bli skriven med fet text.

AJA, hoppas ngn fjotris kan besvara min fråga för jags ka egentligen ligga i sängen nu men jag har vänt på dygnet men aja..

VARFÖR BÄR DU GLASÖGONEN?!?!?!?!
yes, jae upprörd.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

We are gonna kick them in their fucking heaaads! (8)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Horstat:

We are gonna kick them in their fucking heaaads! (8)

Driv inte..´
Om ni ser en tjej på 152cm med brunt hår & bruna ögon på efterlyst inom en snar framtid så är det jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade på mig liknande idag. Det var för att jag var på 3D bio.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Om ni ser en tjej på 152cm med brunt hår & bruna ögon på efterlyst inom en snar framtid så är det jag.

Kort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fjortisar? Har aldrig sett en fjortis i glasögon faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag hade på mig liknande idag. Det var för att jag var på 3D bio.

HAHAHAHAHAHA, det där var kvällens!
Mina damer & bögar: Nintendo!

Horstat:

Kort.

Jo.. :/ aja det uppskattas av många killar[smile]

Harpyja:

Fjortisar? Har aldrig sett en fjortis i glasögon faktiskt.

http://www.kissies.se [cry]
lr ställa sig på plattan och leta fjortisar (du behöver dock inte ens Leta)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

if you don't like then hey fuck you

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

if you don't like then hey fuck you

HAHHAHAHHA, deet där var också kvällens
Men älskling, jag ställde en fråga =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

HAHAHAHAHAHA, det där var kvällens!
Mina damer & bögar: Nintendo!

[sad]

Jag tror att fjortisar har det eftersom kissie och sådana där bloggare använder det.


   
SvaraCitera

Image

o ja ba o han ba o de ba "AHHHHSHHHIIIIIIIIII!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡iiiii" o vet du va sen bara hångla de lixom vtf crazy döög vad håller hon på med we love u


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag tror att fjortisar har det eftersom kissie och sådana där bloggare använder det.

Jo det tror jag också, men om kissie rakade av håret skulle idioterna också göra det? Även om man kan tro det så tror inte jag det.. Det finns en gräns.. Jag tycker dock att glasögonen som säkert väger mer än vad jag gör är gränsen..
Det jag försöker säga är att det är idiotiskt att ha på sig ngt som man egentligen tkr är fult bara för att ngn "känd" (hade det inte vart för gaybloggarn hade ja aldrig ens hört Namnet Kissie) bär dom.. Aja.. tragiskt är det.. Vill ba höra argument från fjortisar

internet:

o ja ba o han ba o de ba "AHHHHSHHHIIIIIIIIII!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡iiiii" o vet du va sen bara hångla de lixom vtf crazy döög vad håller hon på med we love u

sådär snakkar jag ibland.. särskilt emd killar.. men skulle aldrig snakka så om ngn som ser ut som snubben med elefanten i fejjan.


   
SvaraCitera

detberorpå:

sådär snakkar jag ibland.. särskilt emd killar.. men skulle aldrig snakka så om ngn som ser ut som snubben med elefanten i fejjan.

det är: jag he he he he


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

love u

tror hon menar sånna här

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

HAHHAHAHHA, deet där var också kvällens
Men älskling, jag ställde en fråga =)

What a loooooser

[zzz]


   
SvaraCitera