Aviseringar
Rensa alla

Dom flesta tjejer vill bli dominerade.


Shnyps
Ämnesstartare

Dhagor:

Jag tror det, eftersom det är så för alla andra djur.

De flesta djur som inte har blivit alltför påverkade av människan har ett relativt harmoniskt liv. Tämligen okomplicerat.
De flesta människor lever inte i harmoni. Tämligen komplicerat.

Kan du se en viss skillnad mellan människan och djuret?


   
SvaraCitera
Shnyps
Ämnesstartare

grön_apa:

kan ju vara för att män i snitt har mer lön än kvinnorna

Det har en viss inverkan men det finns en fasligt massa kvinnor som tjänar mer än massvis av män.


   
SvaraCitera

Shnyps:

Skitsnack.
Tjejer attraheras av ekonomiska tillgångar.

skitsnack.. det finns säkert dom som är med någon som är rik bara för pengarna men jag tror att anledningen till att tjejer dras till rikt folk är att dom dras till stabila tryga killar och är man inte stabil och trygg så har man svårtatt vara rik


   
SvaraCitera

Shnyps:

Det har en viss inverkan men det finns en fasligt massa kvinnor som tjänar mer än massvis av män.

japp naturligtvis är det ju så men den mäniska man blir kär i är ju oftast någonnsom finns omkring en och då brukar arbeterollerna vara ganska lika och då har män högre lön


   
SvaraCitera
Shnyps
Ämnesstartare

grön_apa:

skitsnack..

Tjejer dras till överlevare. Har männen ekonomiska tillgångar eller en god fysik så ökar attraktionen tiofallt.

grön_apa:

jag tror att anledningen till att tjejer dras till rikt folk är att dom dras till stabila tryga killar och är man inte stabil och trygg så har man svårtatt vara rik

Just det.

Det är bara att se sig omkring. Allvarligt hur många par känner du där kvinnan tjänar mer än mannen?


   
SvaraCitera

Shnyps:

De flesta djur som inte har blivit alltför påverkade av människan har ett relativt harmoniskt liv. Tämligen okomplicerat.

Öh...? Vad har det med något av det här att göra? [crazy]
Vi påverkar inte deras sexuella instinkter, och det är det enda som har någon signifikans här.


   
SvaraCitera

va


   
SvaraCitera

Naturligt.


   
SvaraCitera

Shnyps:

Tjejer dras till överlevare. Har männen ekonomiska tillgångar eller en god fysik så ökar attraktionen tiofallt.

Sant.

Hur som haver. Om jag skulle välja skulle jag vilja ha seks med gurkmeja för hon har haft sex med över 50st och då känner jag mig trygg! [party]


   
SvaraCitera

Dhagor:

Tjejer fastnar för killar de attraheras av, inte ekonomiska tillgångar.

Let's face it, pengar är attraktivt 😉


   
SvaraCitera

Raptor:

Let's face it, pengar är attraktivt 😉

Absolut. ^^
Jag menar bara att det faktum att man inte har så mycket pengar aldrig är en ursäkt för att inte attrahera tjejer på annat sätt. 😛


   
SvaraCitera

Dhagor:

Jag menar bara att det faktum att man inte har så mycket pengar aldrig är en ursäkt för att inte attrahera tjejer på annat sätt. 😛

Jag tror man måste vara ganska pantad för att påstå motsattsen [cool]


   
SvaraCitera

Shnyps:

Skitsnack.
Tjejer attraheras av ekonomiska tillgångar.

Gör inte män det med?
Men man väljer inte partner efter pengarna även om säkerligen vissa gör det. Men det finns undantag i det mesta.
Roligt att du e kille och stensäker på hur tjejer tänker?
Jag tror att det man ser runt omkring sig är vad som folk försöker framhäva. Och hur skulle ditt tänkande vara logiskt möjligt när du samtidigt säger att män och kvinner har ungefär samma lön? Jag kan säga att jag lever i två familjer och det är väldigt lika ekonomi mellan man/kvinna där.


   
SvaraCitera
Shnyps
Ämnesstartare

Dhagor:

Öh...? Vad har det med något av det här att göra? [crazy]
Vi påverkar inte deras sexuella instinkter, och det är det enda som har någon signifikans här.

Eftersom det nu inte enbart handlar om ren primitiv sexuell instinkt så har det ganska mycket med saken att göra.
Vi talar om dominans och emotionellt beteende. Tex så varierar graden av dominans mer hos människor än vad den gör för djuren. Anledningen till dominans uppstår av flera olika anledningar än vad den gör hos djuren. Etc etc.

walegard:

Om jag skulle välja skulle jag vilja ha seks med gurkmeja för hon har haft sex med över 50st och då känner jag mig trygg!

Skitsnack, du skulle välja gurkmeja därför att du blir kåt av bilderna som hon har laddat upp.


   
SvaraCitera
Shnyps
Ämnesstartare

Tsim:

Gör inte män det med?

Många män känner sig mindre potenta om kvinnan har förmågan att dra in mer pengar till hushållet.
Jämför med förr i tiden, en kvinna som skulle vara en bättre jägare än mannen...

Tsim:

Men man väljer inte partner efter pengarna även om säkerligen vissa gör det. Men det finns undantag i det mesta.

De flesta kvinnor gör det mer eller mindre undermedvetet.

Tsim:

Roligt att du e kille och stensäker på hur tjejer tänker?

En enkel omvärldsanalys visar att jag har rätt.

Tsim:

Och hur skulle ditt tänkande vara logiskt möjligt när du samtidigt säger att män och kvinner har ungefär samma lön?

Har jag sagt det?
I vilket fall spelar det ingen roll då det finns en gradering både för män och kvinnor.

Exempel:
Kvinnor tjänar 1-9
Män tjänar 2-10
Kvinnor som tjänar 1 får oftast ihop det med män som tjänar 2-3
Kvinnor som tjänar 5 får oftast ihop det med män som tjänar 6-7

Tsim:

Jag kan säga att jag lever i två familjer och det är väldigt lika ekonomi mellan man/kvinna där.

Det finns ALLTID undantag.


   
SvaraCitera