Aviseringar
Rensa alla

Dom gillar fel bild på Facebook!


Ämnesstartare

Idag laddade jag upp en bild på mig själv på Facebook på Loggfoton [smile] Sen ändrade jag den till profilbild. Men alla gillar loggfotobilden ist för profilbilden! [tired][tired][tired]

Så loggfotobilden har typ 35+ likes medan min profilbild har 0 [tired][tired][tired][tired][tired]

Hur får jag alla att gilla min profilbild istället? Vill inte ta bort bilden från loggfoton eftersom min crush gillade den. [wink][wink][wink][wink][wink]


   
Citera
Ämnesstartare

PS: vet att jag är töntig men det ee ju facebook [wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

eh lol


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

vart så för mig en gång. meeen, vad gör det?


   
SvaraCitera

vaa


   
SvaraCitera

ta en printscreen på loggbilden o lägg den som profilbild så kan man se hur många som gillat också...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill ju bara kenna mig vacker [love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ps: jag har iphone 4 [cool]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Oj F17. Dold text: Trodde typ att du var tolv


   
SvaraCitera

honolulu:

ta en printscreen på loggbilden o lägg den som profilbild så kan man se hur många som gillat också...

[y]


   
SvaraCitera

[tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired]


   
SvaraCitera

Tråkigt att höra. Hoppas det löser sig för dig. Kram!

MVH
En som bryr sig


   
SvaraCitera

Lägg till mig som vän så gillar jag den [crazy]


   
SvaraCitera

honolulu:

ta en printscreen på loggbilden o lägg den som profilbild så kan man se hur många som gillat också...

helt genialt, du är så jävla snäll som tänker på sånt!


   
SvaraCitera