Aviseringar
Rensa alla

Dom vill sälja vårt land


Ämnesstartare

Nu är jag rätt så irriterad på den förbannade regeringen.

Såhär ligg det till. För ett tag läste jag en artikel om hur dom nordligaste läna i Sverige ha spendera en sjuhelvetes stor summa pengar för å "visa Norrlands bästa sida", för å "kunna konkurrera med and länder". Betyd det alltså att idioterna till ledare vill sälja våra finnskogar? Bygga i våra marker? Gräva i våra berg? Ta ifrån oss VÅR natur?

saken är den, som satskapena inte verka fatta, är ju att bara för att man sitt i nån jävla styrelse så äg man inte landet, det är folkets land.

Jävla lallare som vill göra Norrland till nå jävla fjollträsk2. Fy vale för såna satskap.


   
Citera

Shit just got real


   
SvaraCitera

Alla flyktingar måste ju ha någonstans att bo så då får man bygga där det finns plats


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då få andra länder börja ta emot litte folk å, jag vill inte förlora våra skogar


   
SvaraCitera
Listus

Kan man vara mer egoistisk än dig... kommer finnas skog fortfarande. Allt försvinner inte så snabbt... Tänk


   
SvaraCitera
sies
 sies

Bara för en vecka sedan sa du

Räänkkutus: Dom är främlingsfientliga därför att dom säg att Sverige inte ha råd med flyktingar, visst visst, men pengar ska inte va värd mer än folks liv.
Men det kanske bara är jag som tänk så, jag är trots allt inge rädd för å jobba för sin mat.

Är verkligen skogen mer värd än människors liv?! Rullar ögonen Du får helt enkelt lära att leva med det. Du kan ju inte gå här och bli rasist. 


   
SvaraCitera

Nexit


   
SvaraCitera
opega

Va glad för utveckling istället.


   
SvaraCitera

Håller med Sies, i ena stunden skriker du ''SD är rasister'' men sen så vill du inte ha invandrarna till dina hemorter, hur fan ska du ha´t?


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:
Håller med Sies, i ena stunden skriker du ''SD är rasister'' men sen så vill du inte ha invandrarna till dina hemorter, hur fan ska du ha´t?

Typiskt sosse-fasoner


   
SvaraCitera

PWr:

Typiskt sosse-fasoner

Exakt! Dem är ju rasister i botten men de vill verka bättre än vad dem är upplever jag dem som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:
Håller med Sies, i ena stunden skriker du ''SD är rasister'' men sen så vill du inte ha invandrarna till dina hemorter, hur fan ska du ha´t?

Sa aldrig att jag inte vill ha utlänningar i Norrland, sa att andra länder borde lä sig ta emot flyktingar å. Invandrare kan stanna hemma, men flyktingar är välkomna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sies:
Bara för en vecka sedan sa du
Är verkligen skogen mer värd än människors liv?! Rullar ögonen Du får helt enkelt lära att leva med det. Du kan ju inte gå här och bli rasist. 

Skogen är värd mycket mer än människoliv, jag älska skogen, den ge oss syre, pengar å skog är inte samma sak förresten


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Räänkkutus:

Sa aldrig att jag inte vill ha utlänningar i Norrland, sa att andra länder borde lä sig ta emot flyktingar å. Invandrare kan stanna hemma, men flyktingar är välkomna.

Nä det är ju sant, sen vill du ju inte att man ''bygger på era marker'' men ajja. Men vad tycker du om invandrare vs flyktingar? Idag får vi ju in en hel del folk som faktiskt inte är flyktingar såsom Eritrianer, ivoraner och lite annat löst folk som inte flyr från krig utan söker lycka.
''Invandrare kan stanna hemma, men flyktingar är välkomna.'', vad bra att du förtydligar vad du tycker, tack! 🙂
Jag håller med dig om att det är fel att förstöra skogar och berg, speciellt till andra länder än Sverige. Sen är det fel när Sverige förstör svenska skogar.


   
SvaraCitera