Aviseringar
Rensa alla

Domaren Qwerty


Ämnesstartare

Skicka en låt så bedömer jag den, det kan vara vilken musikstil som helst,

Betygsätter från 1-10 
1 = Sämst
10 = Bäst

Shoot, impress me Cool


   
Citera
Ämnesetiketter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

christover_bandy:

Lyssnar på den just nu, och den är ganska bra. Är väldigt mycket chill, och ganska liknande till musikstilen Chillstep ^^.

Den får 8 av 10, betygsätt den här låten och säg vad du tycker!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:

Väldigt intressant musikstil, var ganska annorlunda i början, men efter ett tag när man " kom in i det " så började det låta väldigt bra, hur det bygger upp musiken ^^

Ger den en 7:a av 10. Gillade slutet väldigt bra, men inte riktigt min stil.

Betygsätt denna! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Graavgardspsalm:

9 av 10.

Tyckte att det var en väldigt bra låt, hur det typ "bygger sig upp", känns som om det skulle vara bättre om den var lite längre ^^

Betygsätta denna! 


   
SvaraCitera

qwertyasdf: Betygsätt denna! 

den var okej i början men jag tycker den blev för tjatig. Inte min stil. 2 av 10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Gillade den sissådär, tyckte själv att låten var bra och allt, men skulle låta ännu bättre om snubben var " mer aggresiv ", kändes som om att man hörde bakgrundsmusiken mer än vad man hörde snubbe som sjöng ^^

Ger den ändå 8.5 av 10, tyckte om den väldigt mycket, och är en låt som jag skulle vilja lyssna på igen, och igen ^^

Betygsätt denna! 


   
SvaraCitera

qwertyasdf:

Lyssnar på den just nu, och den är ganska bra. Är väldigt mycket chill, och ganska liknande till musikstilen Chillstep ^^.

Den får 8 av 10, betygsätt den här låten och säg vad du tycker!

bra bas när den kommer igång. hade nog föredragit ifall det var mindre sång. 6/10

denna då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:

den var okej i början men jag tycker den blev för tjatig. Inte min stil. 2 av 10

Vad tycker du om denna? 


   
SvaraCitera

qwertyasdf:

9 av 10.

Tyckte att det var en väldigt bra låt, hur det typ "bygger sig upp", känns som om det skulle vara bättre om den var lite längre ^^

Betygsätta denna! 

Tyckte om den mycket förr, snabba växlingen med riff och dubbeltramp. 6/10! 
Inte hört på några år, haha!


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera