Aviseringar
Rensa alla

don't drink & drive minneslund


Ämnesstartare

Nån som har varigt inne å kollat på don't drink & drive minneslunden?
Det är först när man sitter å kollar på alla barkbåtar som man inser hur många som dött i trafikolyckor med alkohol inblandat och många är väldigt unga [cry].
Gå in å kolla själva: Minneslunden


   
Citera
Ämnesstartare

Hade de rökt mariujana hade de varit för höga för att hitta till ratten och ingen skulle dött!!! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fin hemsida[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elvira 1981 - 2006
25 år hann du bli. Ett barn hann du få. Vänner hann du skaffa. En framtid hann bli förstörd. Var du än är nu, så finns du ändå kvar. En del av dig lever vidare genom din dotter, mig, och alla andra. Jag änskar bara det hänt senare.. Jinna var bara 4 år när du försann.. Vi kommer ses igen, min kära. jag ch Jinna kommer leva vidare, för dig. Och vi kommer att hitta en mening. Och vi kommer att ses igen. Snälla tro på mig Elvira. Du trodde aldrig på ödet eller himlen. Men det gör jag. Igår pekade Jinna upp på himlen med sin lilla hand, det var som att hon pratade med himlen, ''Vet du, idag hittade Liam en snigel utan ett hus! Snigeln hade inget hus juu. Du sa ju att sniglar bor i hus mamma?'' Jag vet att du finns. Någonstans.. Jag vet att du hörde Jinna prata om sin snigel.
Din Rikard


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Näääe, det stod "mamma och pappa!" på en båt [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu blev jag ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

det är sorgligt


   
SvaraCitera

Blir så ledsen när jag ser sånt, kan inte låta bli att gråta och tänka på vilka idioter som sätter sig vid ratten onyktra...[cry]


   
SvaraCitera

det var ju en pappers-båt där, vad kan vara inblandat då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oh, shit, djupt asså. :ss


   
SvaraCitera

haha kul sida^^ la till Adolf Hitler[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Hade de rökt mariujana hade de varit för höga för att hitta till ratten och ingen skulle dött!!!

ej sant åkt med en snubbe som rökt maja och han bllåste på i 130 på 70-väg

droger sksa ej va i traffic


   
SvaraCitera

hangatyr:

haha kul sida^^ la till Adolf Hitler[bigcheers]

Jag önskar att man kunde ha lite vett i skallen och faktiskt tänka sig för, folk kan bli väldigt arga.

Tilda1988:

droger sksa ej va i traffic


   
SvaraCitera