Aviseringar
Rensa alla

Don't try this at home...


Ämnesstartare

Väldigt underhållande. Synd bara att vår brödrost är splitterny, så jag vågar inte köra i något exprimentalt i den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

men din lösning verkar ändå inte helt genomkorkad, jag hade inte satsat mina pengar på att det skulle börja brinna. känns fortfarande krångligare än att helt enkelt steka, dock. hur hade du tänkt göra ren brödrosten?

Vaddå göra rent den? [shake]

Insert name here:

Synd bara att vår brödrost är splitterny, så jag vågar inte köra i något exprimentalt i den.

Det är väl vår också... [ops]
Om den inte hade varit ganska ny (typ ett år) så hade det kanske brunnit bättre dock, då jag förmodar att senare brödrostar stänger av sig själva när de märker att det brinner (vilket brödrosten gjorde).


   
SvaraCitera

[wink]


   
SvaraCitera

Fuck you and your stupid fiskpinne! [cry][smile]


   
SvaraCitera

minutz3:

Vaddå göra rent den? [shake]

du vet, brödrosten. efter tillagandet. du hade väl inte förväntat dig att fiskpinnarna inte skulle lämna en massa skräp efter sig? lite framförsyn är alltid bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Fuck you and your stupid fiskpinne! [cry][smile]

Vad har du emot min fiskpinne? [shake]

mörknäs:

du vet, brödrosten. efter tillagandet. du hade väl inte förväntat dig att fiskpinnarna inte skulle lämna en massa skräp efter sig? lite framförsyn är alltid bra.

Brödrosten har en "smullåda" som bara är att dra ut.
Kunde dock inte se att det blev så pass att "smullådan" behövde tömmas.


   
SvaraCitera

minutz3:

Vad har du emot min fiskpinne? [shake]

Hatar allas fiskpinnar.


   
SvaraCitera

minutz3:

Brödrosten har en "smullåda" som bara är att dra ut.
Kunde dock inte se att det blev så pass att "smullådan" behövde tömmas.

jag tänkte mer saker som kunde tänkas fastna på värmetrådssakerna och övrig,fskpinnar inehåller ju mer fett än rostbröd, bland annat.


   
SvaraCitera
smisk

love it.


   
SvaraCitera

Det fungerar jättebra. Funkar med korv också.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera