Aviseringar
Rensa alla

donera organ


Ämnesstartare

massvis med frågor idag 
men kommer ni att donera era organ när ni gått bort?
Vill höra era tankar och åsikter kring att donera och inte donera 


   
Citera
Ämnesstartare

gillar dina trådar. Rodnar ja det vill jag, vill hjälpa andra människor.


   
SvaraCitera
reben

ja, fyllde i de formuläret redan när ja va 12. donerar allt samt dom får använda mig för vetenskap o sånt med. 

ngt gott ska man väl göra för denna värld

minsta man kan göra


   
SvaraCitera
mynona

Ja, formulär har fyllts i. Kan min kropp vara till nytta när jag har använt den och kastat bort den så varför inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kommer att donera allting som de vill ha. Ser hellre att jag kan hjälpa andra med min döda kropp än ligga och ruttna i marken. 


   
SvaraCitera

Donera organ, självklart. Dock så ska jag ha skriftligt att min hjärna bevaras för framtida återupplivning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:
Donera organ, självklart. Dock så ska jag ha skriftligt att min hjärna bevaras för framtida återupplivning

Om de plockar dina organ är det kanske rätt svårt att återuppliva dig igen.


   
SvaraCitera

FruLiten: Om de plockar dina organ är det kanske rätt svårt att återuppliva dig igen.

Ne, artificiella organ kommer ju att kunna tillverkas i framtiden(Har inte direkt en tidssiffra) eller liknande iaf, så det jag behöver är ju hjärnan kvar så det är lugnt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Om de plockar dina organ är det kanske rätt svårt att återuppliva dig igen.

han får ju en grym robotkropp med laserpistol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

han får ju en grym robotkropp med laserpistol

Jaha, att jag inte tänkte på det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jobbig tanke det där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket gladTardig

min kropp ska bli fågelmat när jag dör, eller så får dom ta mina organ om dom vill va elaka mot fåglarna 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Nej, inte en tarm. Jag gillar mina organ. Dom vill jag ha kvar i kroppen. Även fast jag då är död. Är rädd för knivar Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"onanera garn", läste jag.


   
SvaraCitera

De får ta allt jag har kvar.
Jag har ju inte direkt någon användning av dom när jag ligger under jord och är heldöd. känner likadant som du. Mina organ hjälper någon annan och kanske till och med räddar någons liv. Har dock inte fyllt i något formulär ännu men har spridit mina åsikter till mina närmaste.


   
SvaraCitera