Aviseringar
Rensa alla

Donkey Kong Country Returns


Ämnesstartare

Vad tror ni om Donkey Kong Country Returns som släpps till Wii nästa vecka? Tycker att det ser grymt skoj ut! Den har fått rätt fina recensioner också 🙂

Lite bilder

http://en.wikipedia.or​g/wiki/Donkey_Kong_Country_Returns


   
Citera
Ämnesetiketter

Vill ha.


   
SvaraCitera

Det måste firas [cheers]


   
SvaraCitera

Åhh Donkey Kong var mitt favoritspel när jag var liten. Spelet ser jävligt roligt ut. Vill ha!!


   
SvaraCitera

jag är rätt skeptisk, donkey kong var bättre i 2D är min bestämda uppfattning efter att ha spelat igenom det till N64 ca 100 gånger.


   
SvaraCitera

fast rör man sig bara i sidleds? det ser ut så på bilderna..


   
SvaraCitera

internet:

fast rör man sig bara i sidleds? det ser ut så på bilderna..

Det är gameplay på en 2D-yta med 3D-grafik [smile]


   
SvaraCitera

Är det det riktiga DKC med äventyr och grejs och inte bara något liknande som trummskiten som var i det förra Wii-spelet?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kollade igenom lite nu. Verkar som att man bara får klara sig med en gubbe om man spelar som singel, istället för att rädda den andra i en tunna som det har varit tidigare. Förhoppningsvis har man då fler liv som ensam gubbe än att man dör direkt när man blir träffad av en fiende. Att kremlings inte är med tycker jag verkar tråkigt, då de, i mina ögon, är de enda "riktiga", klassiska DK-skurkarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sommarpojke:

Är det det riktiga DKC med äventyr och grejs och inte bara något liknande som trummskiten som var i det förra Wii-spelet?

Jo det är ett riktigt lir! Det har ju fått bra recensioner också. Min enda oro är att spelet ska vara för kort. Men annars ser det riktigt najs ut 😀


   
SvaraCitera

Fejlarn:

Det är gameplay på en 2D-yta med 3D-grafik

okej, det verkar ju lovande i så fall!!! ska spana på detta

sommarpojke:

Att kremlings inte är med tycker jag verkar tråkigt, då de, i mina ögon, är de enda "riktiga", klassiska DK-skurkarna.

ja :- (


   
SvaraCitera

Kattprofeten:

Vill ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska börja göra lite research idag o se vart det är billigast o inhandla [y]


   
SvaraCitera

Ett måste! Att sitta och spela Donkey Kong till julen känns som det hör till på något sätt. Ska bli riktigt kul. [smile]


   
SvaraCitera

i sådana här stunder jag tycker det är lite synd att jag sålde mitt wii.


   
SvaraCitera

internet:

jag är rätt skeptisk, donkey kong var bättre i 2D är min bestämda uppfattning efter att ha spelat igenom det till N64 ca 100 gånger.

det är jävligt najs och enbart i 2D.

slår originaltrilogin med hästlängder.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Benzin:

Min enda oro är att spelet ska vara för kort.

det är nästan hundra banor.

tog mig ca 10 timmar och rusade igenom det.


   
SvaraCitera