Aviseringar
Rensa alla

Donkey Kong Country Returns


Kommer köpa ett wii för att enbart kunna köpa detta.

Dock tror jag och befarar att det inte kommer vara nära av att slå Snes version.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Dock tror jag och befarar att det inte kommer vara nära av att slå Snes version.

den gjorde det i mitt fall med råge iaf...


   
SvaraCitera

kosjka:

den gjorde det i mitt fall med råge iaf...

Snes kan vinna för mig av rena nostalgiska skäl. Men hur är spelkänslan i det då?


   
SvaraCitera

kosjka:

slår originaltrilogin med hästlängder.

donkey kong country ett är världens bästa spel


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Snes kan vinna för mig av rena nostalgiska skäl. Men hur är spelkänslan i det då?

fantastiskt.

relativt hög svårighetsgrad, vacker grafik(speciellt silhuettbanorna), relativt bra kontroller (även med wii-vickandet vilket jag tror går att stänga av med hack), många världar och upplägg (mycket bättre minecartbanor än i de första spelen samt raketbanor) samt mycket att samla på ifall man har en fetisch för sånt.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

internet:

donkey kong country ett är världens bästa spel

jag vet pga har spelat trilogin. ifall du vill kan du komma hem till mig och spela DKCR ifall du inte tror mig.


   
SvaraCitera

kosjka:

jag vet pga har spelat trilogin. ifall du vill kan du komma hem till mig och spela DKCR ifall du inte tror mig.

har det släppts?


   
SvaraCitera

internet:

har det släppts?

i usa har det kör med "importerad" skiva.


   
SvaraCitera

kosjka:

i usa har det kör med "importerad" skiva.

ah. gött. jag vill köpa detta.


   
SvaraCitera

internet:

ah. gött. jag vill köpa detta.

duktig vovve.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

har det släppts?

Det släpps den 3e december. Måste göra ett besök på Mediamarkt o se vad de tar för det, annars så verkar det kosta runt 499 kronor på de flesta ställen.


   
SvaraCitera

sommarpojke:

Är det det riktiga DKC med äventyr och grejs och inte bara något liknande som trummskiten som var i det förra Wii-spelet?

"Trumskiten" var fan det bästa spel Donkey Kong någonsin medverkat i. Finns få spel som har så snabba och varierande banor och grym känsla som Jungle Beat.


   
SvaraCitera