Aviseringar
Rensa alla

Donkey Punch eller Mexikans Taco


Ämnesstartare

Vilket av dessa skulle ni vilja utfora?

Donkey Punch

Förklaring: Då man har sex med sin dam bakifrån, och damen i fråga vänder sig om för att få t ex ögonkontakt. Då ger man henne en ordentlig knytnäve i ansiktet så hon genast vänder sig om igen.

Exempel: Ulla var så himla ful så när hon vände sig om för att titta på mig när jag penetrerade henne bakifrån gav jag henne en ordentlig donkey punch, nu mera vet fula ulla bättre än att försöka exponera sitt anlete under sexakten.

Mexikansk Taco

Förklaring: när man har bajsat så torkar man inte sig med papper utan låter de resterande fekalierna torka in på båda skinkorna. man hittar sedan ett lämligt offer och gnider skinkor mot varandra över dennes ansikte, vilket leder till att intorkat bajs regnar ner över denna person

Exempel: Philip ville överraska David och struntade i att torka sig under en vecka efter att han vart på toaletten, en dag smög han in till Davids rum och gned skinkorna mot varandra så den torkade skiten singlade ner över hela Davids ansikte


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hrhr


   
SvaraCitera
Åtta

noboundaries1:

Donkey Punch

Lätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum SEX/Sex, Sexualitet och Sexuella fantasier


   
SvaraCitera

noboundaries1:

Donkey Punch

fast nu är det ju inte det som donkey punch är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollgan:

fast nu är det ju inte det som donkey punch är.

sant, lite dålig förklaring. det är väl att man slår henne i nacken precis när man ska komma så att musklerna i livmodern drar ihop sig.


   
SvaraCitera

noboundaries1:

sant, lite dålig förklaring. det är väl att man slår henne i nacken precis när man ska komma så att musklerna i livmodern drar ihop sig.

japp. Och det är sådär nice eftersom det e är ganska lätt å dö av ett slag i nacken [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollgan:

japp. Och det är sådär nice eftersom det e är ganska lätt å dö av ett slag i nacken

jag antar du sett filmen[wink]


   
SvaraCitera

noboundaries1:

jag antar du sett filmen[wink]

nä..?


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Kass tråd. Tjarå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollgan:

nä..?

ok, hur fick du kunskap om termen?


   
SvaraCitera

noboundaries1:

ok, hur fick du kunskap om termen?

Hm, hur fick man höra talas om piratsex eller superman första gången? Jag tror jag hörde talas om donkey punch första gången från låten Donkey Punch love med Common Sence och Kanye west.

haha jag youtube dock filmen idag och ah.. den verkar... flumm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera