Aviseringar
Rensa alla

Donnie Darko 2!!! [cry]


Ämnesstartare

Såg framemot denna väldigt mycket när jag hörde att den var under produktion. När jag fick veta att någon annan än Richard Kelly skulle stå för regi blev jag smått skeptisk, men hade fortfarande hopp. När den sedan släpptes och blev så sjukt sågad av alla kritiker struntade jag helt enkelt i att köpa och se den. Den verkar inget vidare faktiskt, har inte hört någonting bra om den alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meningslöst att ens försöka göra en uppföljare. De "failade" totalt, precis som väntat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

VA FAN HAR INGEN SAGT NÅTT FÖR?!?!?!?!?

Ingen har sagt något för att det antagligen inte finns något att säga till om. Har inte sett filmen men jag känner mig rätt säker på att den suger banan.


   
SvaraCitera

McLuver:

Såg inte ens klart den, den var för dålig

Då skiter jag i den då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S.Darko är helt klart riktigt bra, men om jag gemför med ettan som är en av världens bästa filmer enligt mig så är det inge vidare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:

Renesmee:

Meningslöst att ens försöka göra en uppföljare. De "failade" totalt, precis som väntat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

vadå världens bästa film? den sög ju pung


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Voldo:

Ingen har sagt något för att det antagligen inte finns något att säga till om. Har inte sett filmen men jag känner mig rätt säker på att den suger banan.

jo ifs, men ville veta ändå o;
såg den igår, va inge bra, sov ifs typ halva och gjorde annat men de jag såg va inget att hurra över iaf.


   
SvaraCitera

fade:

ifs så dog han men ändå, återstår att se om den är bra utan han nu bara

Du kanske skulle spoilervarnat för de som inte sett filmen? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Såg inte ens klart den, den var för dålig [n]

den var lite bra men slutet sög[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Du kanske skulle spoilervarnat för de som inte sett filmen? [party]

oj ja... [blush] fast de fattar man ju typ inte eller nåt... hehe [blush]
vi säger att han inte dog [y]


   
SvaraCitera

helt helt jättefel med en till donnie darko film(!!!!!!). hatar uppföljare, dom bara förstör orginalet. borde vara förbjudet med uppföljare på dom bästa filmerna som gjorts.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Håller på att titta på tvåan nu verkar rätt okej, verkar som att Frank är med igen, alltså kaninen, fast detta visar att jag hade fel om honom. Min teori var att han och Donnie var samma person men om det här är samma Frank så verkar det inte stämma.

Dold text: Lol, frank var ju personen som han dödade? [zzz]


   
SvaraCitera

Gillade inte första filmen och kommer nog inte gilla den andra filmen heller.


   
SvaraCitera

producenten gjorde bara filmen för att göra resigörren till första förbannad


   
SvaraCitera